Sain säädettyä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jackson
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jackson

Vieras
Olen kirjoittaa tähän Englanti ja käyttää Google kääntää, koska minun suomi ei ole niin hyvä.
Viime perjantaina olin yökerhossa ja tapasin tämän valkoisen tytön kanssa kiva perse. Vaaleat hiukset, siniset silmät, isot tissit ja reidet.
Olen perseestä häntä!
Ensin tanssivat lattialla ja yritin vietellä hänet. Hän sanoi, että hän ei halua seksiä kanssa Afrikkalainen miehiä. Hän oli hieman humalassa joten ostin hänelle pari enemmän juomia. Ja muutaman tunnin kuluttua hän imee kaluni!
Menimme minun paikkani ja oli vähän esileikki. Sitten otin hänet. Olen löi häntä takaapäin minun iso musta kukko ja hän huusi ja voihki kuin kiimainen narttu. Valkoinen naiset aina kuin se karkea!
Lopuksi pääsen ampumaan minun suuri kuormitus koko hänen vitun kasvot.

Olen kirjoittaa tähän Englanti ja käyttää Google kääntää, koska minun suomi ei ole niin hyvä.
Viime perjantaina olin yökerhossa ja tapasin tämän valkoisen tytön kanssa kiva perse. Vaaleat hiukset, siniset silmät, isot tissit ja reidet.
Olen perseestä häntä!
Ensin tanssivat lattialla ja yritin vietellä hänet. Hän sanoi, että hän ei halua seksiä kanssa Afrikkalainen miehiä. Hän oli hieman humalassa joten ostin hänelle pari enemmän juomia. Ja muutaman tunnin kuluttua hän imee kaluni!
Menimme minun paikkani ja oli vähän esileikki. Sitten otin hänet. Olen löi häntä takaapäin minun iso musta kukko ja hän huusi ja voihki kuin kiimainen narttu. Valkoinen naiset aina kuin se karkea!
Lopuksi pääsen ampumaan minun suuri kuormitus koko hänen vitun kasvot.

Kautta Bagdadin kalifin parran sa tule huomama et me kasroimme sinu aasimuna!

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943;11036207:
Tottahan minä sen huomasin, sen vuoksi heitin hänelle huumorivastauksen! Onko odotettavissa s-hurja viikonloppu, fistauksineen?

oli tosi seksitäytteinen. Istuminen tänään pikkaisen hankalaa. Viimeisin pano oli aamulla 5 maissa. Tosinkin vain pikainen takaa mutta ahhh, taisi paikat olla jo niin turvoksissa. Ja ei, ei se käsi mene sinne vaikka kuinka esilämmitetään, rasvataan ja venytellään. Pitää vissiin vain uskoa että se nyt ei mahdu sinne. No onhan se tietysti kaksi kertaa suurempi kuin minun käteni.

oli tosi seksitäytteinen. Istuminen tänään pikkaisen hankalaa. Viimeisin pano oli aamulla 5 maissa. Tosinkin vain pikainen takaa mutta ahhh, taisi paikat olla jo niin turvoksissa. Ja ei, ei se käsi mene sinne vaikka kuinka esilämmitetään, rasvataan ja venytellään. Pitää vissiin vain uskoa että se nyt ei mahdu sinne. No onhan se tietysti kaksi kertaa suurempi kuin minun käteni.

Se, että seksiä oli runsain mitoin. Et sitten miestä valitessasi huomannut tarkkailla käsien kokoa. Onko ne niinsanotusti "kuin lapiot ja sormet kuin nippu kyrpiä"? Jos näin on niin saattaa fistaus ottaa koville. Joko kärsii istua molemmilla kankuilla?

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943;11041827:
Se, että seksiä oli runsain mitoin. Et sitten miestä valitessasi huomannut tarkkailla käsien kokoa. Onko ne niinsanotusti "kuin lapiot ja sormet kuin nippu kyrpiä"? Jos näin on niin saattaa fistaus ottaa koville. Joko kärsii istua molemmilla kankuilla?

sillä ole niin poikkeuksellisen suuret kädet. Olen katsonut niitä ja näyttää enemmänkin konttorityöntekijän käsiltä. On jotenkin vain niin leveät rystysten kohdalta. Enkä minä nyt tietenkään valinnut miestä fistaus mielessä ; )
Joo, voi istua. Pienet pikaiset aamulla ja sitten hoidin taas omat tulemiset kuin hän oli lähtenyt töihin, ja se otti koville : D

Kuinka paljon naiset yleensä tykkäävät fistauksesta? Varmasti ennen aktia pitää kokeilla sormi kerrallaan venyttelyä sisään asti pääsemiseen, mutta voiko tämä olla nautinnollista?

Uskaltaako kokeilla/ehdottaa tyttöystävälle :D?

sillä ole niin poikkeuksellisen suuret kädet. Olen katsonut niitä ja näyttää enemmänkin konttorityöntekijän käsiltä. On jotenkin vain niin leveät rystysten kohdalta. Enkä minä nyt tietenkään valinnut miestä fistaus mielessä ; )
Joo, voi istua. Pienet pikaiset aamulla ja sitten hoidin taas omat tulemiset kuin hän oli lähtenyt töihin, ja se otti koville : D

aikamoinen seksipommi jos ja kun ankaran naiskenteluviikonlopun jälkeen jouduit miehesi lähdettyä runkkailupuuhiin. Mikä siinä niin koville ottaa?

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943;11042225:
aikamoinen seksipommi jos ja kun ankaran naiskenteluviikonlopun jälkeen jouduit miehesi lähdettyä runkkailupuuhiin. Mikä siinä niin koville ottaa?

mikään seksipommi. Se oman käden puuha vaan antaa erillaisen tyydytyksen ja vie jalat melko veteläksi. Ja olethan kuullut että syöminen lisää ruokahalua ; D

mikään seksipommi. Se oman käden puuha vaan antaa erillaisen tyydytyksen ja vie jalat melko veteläksi. Ja olethan kuullut että syöminen lisää ruokahalua ; D

Ilman muuta ruokahalu kasvaa syödessä, mutta tuleehan vatsa ennenpitkää niin täyteen ettei enempää mahdu. Eikö sinun pillusi clitoris saa täyttä tyydytystä naimalla, käsiä, vibroja käyttämällä, Vai onko sinulla ihan omat zembalot joita ei kaverin kanssa voi/kehtaa tehdä?

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943;11042832:
Ilman muuta ruokahalu kasvaa syödessä, mutta tuleehan vatsa ennenpitkää niin täyteen ettei enempää mahdu. Eikö sinun pillusi clitoris saa täyttä tyydytystä naimalla, käsiä, vibroja käyttämällä, Vai onko sinulla ihan omat zembalot joita ei kaverin kanssa voi/kehtaa tehdä?

että meillä on ihan oma keskustelu menossa jonkun toisen ketjussa . )

Olen jo aikaisemmin kertonut että en saa tyydytystä naimalla. Ja tämä minun kaverini on hiukan konservatiivinen ja ehkä jopa itsekäs näissä asioissa. Ei halua leluja mukaan. En tiedä onko kyse sitten siitä että pelkää ettei hän ole tarpeeksi hyvä. Mutta näin on hän ei saa minua laukeamaan joten hoidan sen homman itse. Nyt ollaan käyty keskustelua siitä että hän hyväksyisi jonkun kivan kalun mukaan leikkeihin. Saa jopa itse valita minkä haluaa.
Pitää vaan lämmitellä häntä ajatukseen, hitaasti hyvä tulee. Toivon ainakin näin. Olen kertonut että en aijo luovuttaa tässä asiassa.
Mulla on kyllä ihan omat zembalot ja en tosiaankaan aijo näitä hänelle kertoa. Ehkä pikkuhiljaa viedä mukaan yhteisiin leikkeihin mutta en suoraa näyttää mitä minä yksikseni teen.
Ja muutenkin minulla on jonkun verran estoja seksin kanssa vaikkei kyllä uskoisi. En ole ikinä pystynyt vapautumaan täysin aktin aikana. Nyt yritän että yhdessä päästäisi estottomaan seksiin. ; )

Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943;11038629:
Sine olla maikelin inkarnatsiooni?Minä tulla ja kutitta sinu muna!
Olemme täällä. Emme ole menossa minnekään. Olemme siirtymässä aivan vieressämme sinulle runkkari!

Ja ne teistä siellä, jotka eivät pidä sitä voi imeä minun vitun munaa. Ha ha haa!