P
"pippuri"
Vieras
Alkuun olin yksin ja sit sain seuraa yhestä miehestä jonka tiedän jo entuudestaan,ollaan 2krt vietetty iltaa ja yö yhessä(ilman aktia).Nyt sit törmättiin ja siinä sitten kiehnättiiin ja lopuks lähettiin sen luo kun valomerkki tuli.Juteltiin paljon kaikkea ja sit kosketeltiin ja silleen mutta ei sekstattu.Ja miksi ei seksiä....siksi et kumpikin olis halunnu mutta kun mies ei kumia käytä niin minähän en anna.Kerran sitä kumia kokeiltu mut jotenkin se ei kyllä toiminu sen päällä.No,sano mulle et oon järkevä kun en sustu ilman mut hän ei vaan koskaan ole käyttäny ni ei vanha koira opi uusia temppuja enää.Mut meillä oli silti ihan kivaa,kosketeltiin ja käsipelin sit
Ja ite se sen luo pyys vaikka ties et mä en anna kun ei sitä kumia käytä mut silti sano et voin tulla yöksi.
Niin syötävän ihana mutta kuten sano nytkin ja olen tienny sen aina niin se ei ole suhdeihmisiä eikä halua lapsia,tosin jos ilman kumia pelaa niin mistä sitä tietää montako lasta on saattanu alulle ellei nyt sit oo nipsattu johdot kii.Pitää varmaan kysyä seuraavan kerran.
Mä olen kyllä aina ollu siihen vähän lääpälläni mut tiedän sen ajatukset niin tajuan kyllä et ei siitä suhteeseen ole ja kun rupesin olemaan aikoinaan exän kans niin toi tyyppi unohtu ja nyt ku eron jälkeen sen taas nähny ja ollu sen kans tekemisissä niin sa pieni ihastus kyl taas tullu ja toi mies sen varmasti huomannu koska me sit puhuttiin vähän sivuten siitä.
Mutta pääsin ulos ja mukavaa oli!
Ja ite se sen luo pyys vaikka ties et mä en anna kun ei sitä kumia käytä mut silti sano et voin tulla yöksi.
Niin syötävän ihana mutta kuten sano nytkin ja olen tienny sen aina niin se ei ole suhdeihmisiä eikä halua lapsia,tosin jos ilman kumia pelaa niin mistä sitä tietää montako lasta on saattanu alulle ellei nyt sit oo nipsattu johdot kii.Pitää varmaan kysyä seuraavan kerran.
Mä olen kyllä aina ollu siihen vähän lääpälläni mut tiedän sen ajatukset niin tajuan kyllä et ei siitä suhteeseen ole ja kun rupesin olemaan aikoinaan exän kans niin toi tyyppi unohtu ja nyt ku eron jälkeen sen taas nähny ja ollu sen kans tekemisissä niin sa pieni ihastus kyl taas tullu ja toi mies sen varmasti huomannu koska me sit puhuttiin vähän sivuten siitä.
Mutta pääsin ulos ja mukavaa oli!