sain tänään tietää jotain aika suurta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja endie2
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

endie2

Aktiivinen jäsen
30.08.2010
5 694
1
36
.. nimittäin,että minulla on pikkusisko !
äitini on hänet antanut adoptoitavaksi vuonna -89 ja viime vuonna tuo tyttö oli ottanut äitiini yhteyttä. hän tietää ,että hänellä on sisko ( minä ).

nyt mietin, laitanko facen kautta yksityisviestiä vai enkö. ja jos laitan,niin mitä mä laitan ?! "moi.oon sun sisko vissiin." ?!

[QUOTE="vihreä";28996876]Jos se on ottanu jo yhteyttä äitiis, ni mitä menetät jos otat yhteyttä ja koetat josko sieltä löytys sisar jonka kanssa jakaa maailman murheita?[/QUOTE]

en mä tiedä!
tuijotan tuon tytön ( naisen ) profiilikuvaa ja näen hänessä äitini piirteitä ja ja.. silti vähän mietin,että mitä tekisin asialle.tod.näk otan yhteyttä - uteliaisuus voittanee.. :)

olette yhteyksissä siis ? oletteko tavanneet ?

Juu ollaan yhteyksissä ja ollaan tavattu jo useamman kertaa. Ollaan käyty heillä useamman kertaa ja he meillä...pitkä välimatka vähän hankaloittaa, mutta muutama kerta vuodessa tavataan vaikka väkisin :)

Puhelimitse ollaan säännöllisesti yhteydessä, ei nyt ehkä ihan viikoittain, mutta parin viikon välein vähintään. Ja meillä on siis hyvin lämpimät, sisarelliset välit :)

• Tykkää
Reactions: Madicken04 ja Joxu
[QUOTE="vieras";28996916]Siis miten et ole huomannut, että äitisi oli raskaana?[/QUOTE]

mut on kasvattanut äitini äiti ja isä eli mummu ja pappa - huostaanotettu siis olen sillätavalla,äidillä kaiketi mennyt lujaa..
tästä lapsesta ei kukaan muu tiennyt ennen tätä päivää kun äitini kertoi asian..

Ota yhteyttä :). Luulen, että siskosi olis innoissaan myös, jos jo kerta on äitiänne yrittäny tavoittaa. Eli on halunnu tietää teistä enemmän, nyt ota ihmeessä yhteyttä.

en mä tiedä!
tuijotan tuon tytön ( naisen ) profiilikuvaa ja näen hänessä äitini piirteitä ja ja.. silti vähän mietin,että mitä tekisin asialle.tod.näk otan yhteyttä - uteliaisuus voittanee.. :)

Hyvä rohkeasti vain. On se varmasti sisareltasikin vaatinut paljon rohkeutta ottaa yhteyttä. Miten äitisi suhtautui tuohon yhteydenottoon ja tietääkö sisaresi sinun olemassa olosta?

[QUOTE="vihreä";28999863]Hyvä rohkeasti vain. On se varmasti sisareltasikin vaatinut paljon rohkeutta ottaa yhteyttä. Miten äitisi suhtautui tuohon yhteydenottoon ja tietääkö sisaresi sinun olemassa olosta?[/QUOTE]

paha sanoa,mitä äitini tuumasi.hän ei oikein puhu sellasista asioista :/ mutta ainakin kertoi,että siskoni adoptiovanhemmat eivät tiedä siitä,että tyttö on etsinyt bio-äitinsä.ja että äitini ei halua siihen mitään skismaa ja väärinymmäryksiä..

siskoni tietää sen verran,että hällä on yksi isosisko ja mun nimen tietää. en tiedä tietääkö,että sisaruksia on lisää vielä häntä himpun nuorempi veli ja kaksi pikkusiskoa. ( juu,äitini on ollut vallan ehtiväinen :D )..

paha sanoa,mitä äitini tuumasi.hän ei oikein puhu sellasista asioista :/ mutta ainakin kertoi,että siskoni adoptiovanhemmat eivät tiedä siitä,että tyttö on etsinyt bio-äitinsä.ja että äitini ei halua siihen mitään skismaa ja väärinymmäryksiä..

siskoni tietää sen verran,että hällä on yksi isosisko ja mun nimen tietää. en tiedä tietääkö,että sisaruksia on lisää vielä häntä himpun nuorempi veli ja kaksi pikkusiskoa. ( juu,äitini on ollut vallan ehtiväinen :D )..

Niin no jos se ei kauheen lämmin kohtaaminen oo ollu ni kynnys, että siskosi ottaisi sinuun yhteyttä voi olla taas valitettavasti korkeammalla. Ota rohkeasti yhteyttä ni ei jää ainakaan harmittamaan ettei tullut otettua yhteyttä.

Mä toivon ettei mun adoptioon antama lapseni ota yhteyttä tähän nuorempaan velipuoleensa ei niistä jutuista välttämättä mitään hyvää seuraa.

Usein nuorempi sisarus sitten odottaa, että vanhempi sisarus osoittaa välittävänsä. Kannattaa vaan yrittää lähentyä, se toinen voi olla epävarma, olisitko edes kiinnostunut.