sain todella OUDON puhelun :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AavikonNorsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

AavikonNorsu

Vieras
Mulla on salainen liittymä. Mut joku soitti numerottomasta. Ensin hälyn ja sitten kunnolla. Nuori mies joka puhui sujuvaa Englantia ja puhelu kuulosti kaukopuhelulta, ääni kuului hiljaa ja rätisi linjat. Ymmärrän englantia ja puhunkin, mut nyt en uskaltanut kun tuli kaikenmaailman pilapuhelut yms mieleen. Tuskin oli. Sen verran kuulin rätinän keskeltä että kysyi olenko minä **** (MUN NIMI) ja sanoin et yes. sit puhui jotain että muistatko 6kk sitten...sitten en enää kuullutkaan. Aloin puhua sille suomea ja tajusi kuitenkin kun sanoin etten ymmärrä nyt mitään mitä sanot. Sit se alkoi oikein koppavaksi että kuule, oletko käynyt kouluja? sanoin että joo. Sit sano et siellä opetetaan englantia jos tiesit?. haistatin huilut ja laitoin luurin kiinni :kieh: :laugh:

No käyttäydyitpä omituisesti. Jos osaat englantia niin mikset voinut kysyä mitä asiaa, kun kerran selkeästi puhelu oli sinulle tarkoitettu?

Koitapa itse hoitaa joku asia vieraassa maassa vieräällä kielellä, kun vastapuolella menee ujopiimä housuun, ensin jankuttaa omalla kielellään, sitten haistattelee huilut ja lyö luurin kiinni.

Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
No käyttäydyitpä omituisesti. Jos osaat englantia niin mikset voinut kysyä mitä asiaa, kun kerran selkeästi puhelu oli sinulle tarkoitettu?

Koitapa itse hoitaa joku asia vieraassa maassa vieräällä kielellä, kun vastapuolella menee ujopiimä housuun, ensin jankuttaa omalla kielellään, sitten haistattelee huilut ja lyö luurin kiinni.

miksi? mulla ei ole mitään yhteyksiä ulkomaalaisiin eikä muutakaan. ties mikä hullu! en ole osallistunut mihinkään! enkä antanut numeroani kellekkään! niin en minä ala juttelemaan niitä näitä vieraiden kanssa

Alkuperäinen kirjoittaja Juu:
Miksi et sanonut anteeksi toistatko, jos kerran ymmärsit ihan hyvin ja et vaan kuullut? Ei tarvisi täällä ihmetellä. Ei puheluun vastaaminen mitään maksa.

mulla oli juuri silloin muutakin tekemistä, lapsen iltapalan antoa sun muuta.! ja sanoinkin sile englanniksi että kuulen tosi huonosti muttei se paljoo auttanut

Luin just lehdestä että jollekin miehelle oli tullut puhelu tuntemattomasta numerosta. Mies ei ollut ehtinyt vastata ja soitti takaisin numeroon. Siellä joku puhui englantia ja mies sulki puhelimen, mutta kuulemma silti saattaa tulla iso lasku, kun voi olla että puhelu ei katkeakaan. En tiedä miten ne huijarit sen saa aikaan että puhelu ei katkea, mutta ei ainakaan kannata soitella takaisin tuntemattomiin numeroihin.

Alkuperäinen kirjoittaja Teelikamentten:
Luin just lehdestä että jollekin miehelle oli tullut puhelu tuntemattomasta numerosta. Mies ei ollut ehtinyt vastata ja soitti takaisin numeroon. Siellä joku puhui englantia ja mies sulki puhelimen, mutta kuulemma silti saattaa tulla iso lasku, kun voi olla että puhelu ei katkeakaan. En tiedä miten ne huijarit sen saa aikaan että puhelu ei katkea, mutta ei ainakaan kannata soitella takaisin tuntemattomiin numeroihin.

sairasta, toivottavasti mulle nyt ei tule laskua että vastasin!! jotain tällästä mä vähän ajattelinkin

Kuulostaa hämärästi tutulta. Mitä pidemmälle luki sitä tutunmpi.

Joskus vuosia sitten, keskellä yötä. Ehkä joskus 3-4 välillä yöllä, baarien sulkemisikaa.

SUjuvaa englantia puhuttiin, jotakin olin voittanut. Unenpöppörössä yritin siinä jotain änkyttää. Vaihtoi englannista suomeen ja rupesi kans jotenkin nälvimään.

Olisinko, muuten, voittanut greencard arpajaisissa USA:ssa.. Taisko olla näin.

Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:

sairasta, toivottavasti mulle nyt ei tule laskua että vastasin!! jotain tällästä mä vähän ajattelinkin

Sen takia varmaan soitti ensin sen lyhyen, että olisit soittanut takaisin? Vai näkyikö siinä numeroa ollenkaan?

Alkuperäinen kirjoittaja o:
Ai se soittaja sanoi suomeksi tuon koulujutun, ja että niissä voi lukea englantia? :o

eikun englanniksi puhui kokoajan!..sit oli aina vähän aikaa hiljaa ja jatkoi taas.. :o se täs on pelottavaa että mistä se ties mun nimen!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Debra:

Sen takia varmaan soitti ensin sen lyhyen, että olisit soittanut takaisin? Vai näkyikö siinä numeroa ollenkaan?

ei, kun ihan tuntematon oli. eli ei voi soittaa takasin

Aavikkonorsu ole laittanu mihinkään netin epäilyttäviin paikkoihin tietojasi? Noita mainoksiahan välillä pompahtaa, että olet voittanut sitä ja tätä ja olet niin ja niin mones jne. Aika pelottavan kuulosta kyllä.

Niin eikös ne nigerialaisjututkin yleensä ala jostain deitti-ilmoituksista tai seuranhakupalveluista. Mieti tarkkaan, mihin olisit voinut antaa tai täyttää nimesi ja puhelinnumerosi?

Alkuperäinen kirjoittaja Et kai sä vaan:
Aavikkonorsu ole laittanu mihinkään netin epäilyttäviin paikkoihin tietojasi? Noita mainoksiahan välillä pompahtaa, että olet voittanut sitä ja tätä ja olet niin ja niin mones jne. Aika pelottavan kuulosta kyllä.

en ole!! ikinä!!

Alkuperäinen kirjoittaja outoa et tiesi kysyä nimeäsi:
vaikka nrosi salainen, vai sanoitko nimesi heti kun vastasit?

sanoin haloo? kun vastasin. Niin se kysyi heti että onko **** siellä (eli mun nimi)

sinuna selvittäisin poliisin kautta, onko mahdollista selvittää soittaja...

Yhteistyössä