A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Napasaara:No, tähän asiaan vastaan näin: muistutus viestejä olen joutunut joskus lähettelemään, mutta negatiivisella palautteella en ikinä "uhkaa". Sitten kun on palautteen annon aika, se laitetaan niin kuin asiat on ollut, sitä aikaisemmin mainostamatta tai siitä numeroa tekemättä.
Ja sitten niihin ihmisiin, joilla esittely tekstissä tai vakioviestissä "uhkauksia" negoista ym. Tällaisilta ihmisiltä jätän ostamatta. Antaa ikävän vaikutelman ja tulee heti mieleen että "vaikeita" ihmisiä, keiden kanssa joutuu helposti asiasta kuin asiasta kahnauksiin.
Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Mä nappaan aina negan, jos peruu kaupan, vaikka millaisen tarinan kirjottaisi. Ottaisi elämäntilanteensa huomioon ENNEN kun huutaa tuotetta. Ei sympatiapisteitä
Peesi!
Aina ei voi kaikkea eennustaa.
Ei varmasti voi kaikkea ennustaa, mutta esim. akuutissa rahapulassa tulee sellainen tilanne, ettei voi huutoa lunastaa, niin eiköhän fiksu myyjä sitä maksuaikaa pysty järjestämään kun nätisti pyytää. Tuollainen "en pysty tuotteita katsomaankaan kun niistä tulee paha mieli" kuulostaa joltakin ihan muulta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Mä nappaan aina negan, jos peruu kaupan, vaikka millaisen tarinan kirjottaisi. Ottaisi elämäntilanteensa huomioon ENNEN kun huutaa tuotetta. Ei sympatiapisteitä
Peesi!
Aina ei voi kaikkea eennustaa.
Samaa ajttelin, mutta silti ymmärrän paremmin kaupan viivästymisen kuin peruuntumisen.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:...tällä kertaa ihan uhkaili karmoilla ymm. ja selittelee taas omaansa ja läheistensä karmeaa kohtaloa elämässä, siis tämä on jo pahasti mielenvikainen ihminen! minä otin tämän viimeisimmän viestin jo uhkailuna! käski isoin fontein lukea hänen palautteensa ja moitti omiani... mietin vain miten hänellä yli 500 positiivista palautetta 1 neutraali, mutta vain 127 pistettä :O minulla n.260 palautetta (positiivistä) ja 230 pistettä.. miten tämä mahdollista minulla myös yksi neutraali.. lueskelin hänen palautteitaan ja todellakin hän on muillekkin elämästään sepustellu joo..! toisiin näkyy tehoavan säälinä! niin minuunkin ensin mutta sitten tuli tämä uhkailu viesti ja hyvin negatiivinen asenne!
annan hänelle neutraalin palautteen koska nega ei ole mahdollinen. tuotteen laitan postiin koska hän on sen maksanut muistutus viestin jälkeen! silloin ei ole mitään syytä perua kauppoja!
ja tuosta mun "nega-uhkailusta" lähetän sen vain siinä tapauksessa ettei ostajasta ole kuulunut mitään viikkoon, kuvauksessani lukee että odotan yhteyden ottoa 3vrktta huudon päättymisestä! se ei tarkoita sitä että annan heti negan, enkä sivuillani puhu mitään negoista, toisillahan ne heti lukee sielä ilmoissa!
huutonetin säännöissä on suositus 2vkoa, minulla on suositus yhteyden ottoon 3vrktta mutta odotan silti viikon jolloin lähetän kyseisen muistutus viestin. sen verran rahapulaa aina etten voi seisottaa tavaroitani montaa viikkoa vain odotellessani ottaako ostaja yhteyttä vai ei!
arvatkaapa tekisikö mieleni julkaista viestit, ainakin osaksi!