V
"vieras"
Vieras
Onneksi ei ole exiä lapsineen. Eikö ne lapset ole sen miehen eikä vain exän lapsia? Exän lapset tulee koko isänpäiväviikonlopuksi meille kylään, jippiii!!! Onnea lapsille!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No, en vaan tajua sitä entistä. Olisi vaikka odottanut muutaman päivän! Me yritettiin lasta tosi kauan ja mua söi se, että eks sai vauvan paljon aiemmin kuin me, vaikka se on vanhempikin kuin minä. Itse asiassa se on kymmenen vuotta vanhempi eikä varsinaisessa synnytysiässä enää.
Mä olen tiennyt näistä muista lapsista ja ne on jo isoja, että ihan ok. Käyvät meillä ja silleen. Eksä myös kutsuu mut, jos on jotain juhlia lapsilla. Mä vaan en ole mennyt, koska ei olla väleissä.
Nyt on yö nukuttu, vauva söi vain pari kertaa. Mies on nyt sitten keskittynyt entisiin lapsiinsa. Olisin toivonut, että olisi vaihtanut vauvalle aamuvaipan, mutta ei. Lähti entisten lastensa kanssa ostoksille. Eksä sille taas soitti siitä teinistä. Multa ei kukaan kysy mitään.
Nyt on yö nukuttu, vauva söi vain pari kertaa. Mies on nyt sitten keskittynyt entisiin lapsiinsa. Olisin toivonut, että olisi vaihtanut vauvalle aamuvaipan, mutta ei. Lähti entisten lastensa kanssa ostoksille. Eksä sille taas soitti siitä teinistä. Multa ei kukaan kysy mitään.
Tällä eksälläkin on uuden miehensä kanssa lapsi ja isommat kai ihan hyvin sen ottaneet. Siis eksällä myös uusi mies, jonka kanssa voisi pohtia näitä lapsensa ongelmia. Mun miehellä on nyt päävastuu meidän lapsesta ja musta.
En yhtään ymmärrä, miten niin olen kermaperse. Eikö oikeasti kukaan ole kanssani samaa mieltä? Alun perinhän laitoin, että eksä sekosi, kun sain vauvan. Minut on nyt täällä teilattu täysin, vaikka mieheni eksä on se ongelma, koska soittelee lapsensa ongelmista.
Tuntuu, että sait vauvan ja sekosit.
Miehelläsi ON lapsia entuudestaan - hyväksy se, tiesithän sinä sen jo miehen ottaessasi. Hän on isä myös näille lapsille, ei vain vauvallenne. Ja tosi hieno juttu jos hän kantaa vastuun myös heistä!