Sain viime yönä ihan paniikkikohtauksen taas

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
Painkoin tätä jo pari kuukautta sitten ja sen jälkeen annoin asian olla ja nyt yhtäkkiä viime yönä. Olin nukkunut huonosti noin tunnin, kun yhtäkkiä säpsähdin hereille ja kauhea paniikki siitä, että ensi vuoden maaliskuussa loppuu hoitovapaa ja pitäisi mennä töihin. siinä kohtaa kotiäityttä takana melkein 6 vuotta.

Tuli paniikki siitä, että mistä saan töitä ja osaanko enää edes tehdä mitään (olen kampaaja). Lisäksi paniikki siitä, että milloin minä muka näen lapsiani, kun työpäivät on kuitenkin pitkiä. :(

Toisaalta voisin jäädä vielä syksyyn 2011 kotiin niin, että olisin työttömänä sitten sen noin puolivuotta, mutta en tiedä onnistuuko se kun minulla on olemassa toiminimi? Mihinkään alv tai ennakonperintärekistereihin en enää kuulu eli pelkkä toiminimi on olemassa, mutta estääkö se työttömyyspäivärahan saamisen? Ja mistä minä edes saisin sitä ja paljonko, kun kerran olen tehnyt toiminimellä töitä?

Alkuperäinen kirjoittaja Eikös:
Eikös se niin mee että jos sulla on toiminimi = yrittäjä? Ei yrittäjä oo työtön...

Siis onko se noin simppeliä vai? Etä sitten nämä tupperi tai muut tyypit? Eikös niilläkin ole toiminimiä ja kai nekin työttömiä voi olla? Onko se siis noin simppeliä?

Ei mulla ole kuin yksi vaivainen toiminimi, ei se minulle mitään tuloa tuota kun ei ole firmaakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja voi:
et voi olla tosissas että murehdit asiaa johon on vielä yli vuosi aikaa!

No se jysähtikin yhtäkkiä päähän viime yönä. Ja kun tuntuu, että tää aika mene eniin siivillä että kohta on se ensi maaliskuu. :/

Ja viimeks mulle sanottiin samaa eli että mitä tahansa saattaa tapahtuakin jne jne. MIstähän sitä tietää, jos vaikka olisinr askaana (ei suunnitelmissa) mutta se muuttais asian toiseks.

Yhteistyössä