Sairaalloisen mustasukkainen, miten eroon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vainoharhainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vainoharhainen

Vieras
Olemme seurustelleet mieheni kanssa nyt 4v, ja olemme kihloissa. Ongelmani on, että olen sairaalloisen mustasukkainen puolisostani. Pelkään jatkuvasti, että hän pettää minua. Meillä on vuoden ikäinen poika, jonka kanssa olen kotona, ja mieheni käy töissä, on välillä työmatkoillakin. Olen näin ollen taloudellisestikin riippuvainen miehestä.

Miehelläni on myös tyttö aiemmasta suhteestaan, jota näkee viikonloppuisin. Miehen ex ei siedä minua eikä poikaamme, joten mies hoitaa tapaamisiin liittyvät asiat yksin. Ex haukkuu minua ja poikaamme miehelleni, ja minusta mieheni ei puolusta meitä tarpeeksi, koska pelkää, ettei näkisi enää tytärtään ja joutuisi oikeuteen elatusmaksuista. Myö mieheni exästä olen mustasukkainen, koska heillä on pitkä historia takana, ja ex ei ainakaan ole päässyt heidän erosta yli, vaan soittelee miehelleni huolistaan, ja mieheni niitä aina kuuntelee.

Mieheni on kerran pettänyt minua suhteemme alkuaikoina, mutta käsittelimme asian silloin. Siitä on aikaa 3 vuotta.

Jokainen nainen, jolle mieheni puhuu, on mielestäni uhka. Kuinka pääsisin mustasukkaisuudesta eroon?