sairaan ärsyttävä tossa matkaoppaissa se sini! :o

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
siis pyörtyny bussissa, ja sitten selittää että kun ei oo syöny hyvin.
"söin siinä vähän suklaata ja sitten menin kotiin ja söin lisää suklaapatukkaa ja nyt voin tosi hyvin!"
pomo käski mennä syömään hotellille, niin tää sini ei halunnu ku "ei siellä saa syödä rauhassa eikä asiakkaille voi sanoa että odottakaa mä syön ensin" :o siis sehän söi vaan SUKLAATA. miksei sitä ois voinu vetää siinä hotellilla niin ettei ois jääny hotellikierros väliin :/
minä olisin ollu pomona astetta vihaisempi!

Ei tosiaan ole ihan kunnossa se Sini :( Varmasti se poikaystävän sairaus myös tehnyt osansa tuohon. Tosi riutunut koko nainen ja "käy hitaalla".

Minusta Sini ei ole lainkaan ärsyttävä.

Kovin turkkilaistunut kyllä, päätellen mm. tuosta pyörtymisjutusta.

Lisäksi oli poikaystävän syöpä ja rankat hoidot, kaksikielisyytensä takia Sinille nakitetaan suomalaisten lisäksi ruotsalaisten ongelmat...ei ihme jos on joskus nuutunut.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:

Mikä muu viittaa sinusta turkkilaistumiseen? Minä en ollut huomannut ajatella noin, mutta kun sanoit, niin tosiaan, taidan olla samaa mieltä.

Mä olin jotenkin yllättynyt siitä, että puhuvat niin paljon asiakkaistaan selän takana. Ja jotenkin dramatisoiden, etenkin se Terhi. Hirveä haloo monesta asiasta. Ja niiden juonnot asiakkaille kuulostaa tosi innottomilta välillä. Toki jos joka pv pitää samat asiat puhua, ei enää jaksa niistä innostua, mutta tv-katsojan korvaan kuulostaa jotenkin tylsältä. En tiedä miltä paikan päällä kuulostaisi.

Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:

Mikä muu viittaa sinusta turkkilaistumiseen? Minä en ollut huomannut ajatella noin, mutta kun sanoit, niin tosiaan, taidan olla samaa mieltä.

Eleet, "liiallinen naisellisuus" jne.

Alkuperäinen kirjoittaja katsoja:
Mä olin jotenkin yllättynyt siitä, että puhuvat niin paljon asiakkaistaan selän takana. Ja jotenkin dramatisoiden, etenkin se Terhi. Hirveä haloo monesta asiasta. Ja niiden juonnot asiakkaille kuulostaa tosi innottomilta välillä. Toki jos joka pv pitää samat asiat puhua, ei enää jaksa niistä innostua, mutta tv-katsojan korvaan kuulostaa jotenkin tylsältä. En tiedä miltä paikan päällä kuulostaisi.

Mulla kanssa tullut valmismatkailusta karmean huono kuva tuon sarjan perusteella sekä myös Deturista. Olen ollut valmismatkoilla monta kertaa kyllä itsekin ja myös kerran Deturin matkalla. Palvelu oli parempaa kuin mitä sarjasta saa kuvan, mutta oppaat oli huonoimmat mitä missään muulla matkayhtiöllä on ollut. Muuten olen ollut lomilla ihan tyytyväinen oppaiden palveluun, ja 'kaverioppaitakin' on löytynyt matkoilla..

No ainakin ne on niiden kameroiden edessä aitoja, kun uskaltavat oppaiden kesken puhua peetä asiakkaista vaikka kaikki tullaan näyttämään tv:ssä ja se Terhikin :o Ymmärrän, että noiden Håkaneiden ja Börjien lisäksi pitää pitää huumoria yllä, että jaksaa, mutta silti :ashamed: Antaa vähän huonon kuvan asiakaspalvelusta Deturilla. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Puupään Justiina:
No ainakin ne on niiden kameroiden edessä aitoja, kun uskaltavat oppaiden kesken puhua peetä asiakkaista vaikka kaikki tullaan näyttämään tv:ssä ja se Terhikin :o Ymmärrän, että noiden Håkaneiden ja Börjien lisäksi pitää pitää huumoria yllä, että jaksaa, mutta silti :ashamed: Antaa vähän huonon kuvan asiakaspalvelusta Deturilla. :whistle:

Kun käyttäytyy suht normaalisti, ts. ei paskanna sänkyyn tai ahdistele seksuaalisesti ketään, ei päädy puheenaiheeksi toimistolle.

Sitäpaitsi, sehän on tosi-tv eli tarkoitus on kuvata millaista se oppaan työ todellisuudessa on.

Yhteistyössä