E
eräs
Vieras
Olen kiinnostunut sairaanhoitajaksi opiskelemisesta. Onko ketään sairaanhoitajaa, joka haluaisi kertoa alan hyvistä ja huonoista puolista yms. Kiitos.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:Täällä yks sairaanhoitaja. Hyvät ja huonot puolet riippuu niin työpaikasta, millaisessa tehtävässä työskentelet.
Alkuperäinen kirjoittaja hoitsu:Minä sairaanhoitaja en tykkää työskennellä kun leikkurin puolella anestesiahoitajana.. potilaat on nukutettu eikä kenenkään pyllyä tartte pyyhkiä tai mehua tarjoilla,tää on jees hommaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tää:Hyvänä puolena voi todellakin pitää sitä, että vaihtoehtoja on paljon.
Itse pidän ikävänä puolena 3-vuorotyötä. 8-16 arkityötä on kuitenkin aika vähän tarjolla tällä alalla ja palkka silloin pieni.
Alkuperäinen kirjoittaja eräs:Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:Täällä yks sairaanhoitaja. Hyvät ja huonot puolet riippuu niin työpaikasta, millaisessa tehtävässä työskentelet.
Hmm..niin kai se on tietysti joka alalla kiinni työpaikasta. Oletko itse kokenut jonkun tietyn alan osa-alueen tosi epämiellyttäväksi (missä ei kertakaikkiaan pysty työskentelemään)ja jonkun toisen päinvastoin ja mitkä ja miksi, jos saa kysyä, mikä on pahinta mitä olet kohdannut alalla?