Sairaanhoitaja henkilökohtaisena avustajana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Olen sairaanhoitaja ja vakaasti harkinnut ryhtymistä henkilökohtaiseksi avustajaksi. Työajat houkuttavat ja se että on vain se yksi potilas. Joo, tiedän ettei taloudellisesti kannata mutta kaikkea voi kokeilla. Mitäs se palkkaus noin suurinpiirtein on? Onko kellään kokemusta?

1540e aika tarkalleen,koulutetulla. Itse olen lähihoitaja ja nyt kadun että työn otin vastaan juurikin tuon palkan takia. Ei muuten mutta päiväni vain 6h ja jään äippälomalle joulukuussa,joten rahat tulee olemaan lähes minimi.

Ok, kiitos sulle. Olin ajatellut sen huomattavasti huonommaksi. Mulla on itsellä 1-vuotias joten mun elämäntilanteessa tuntuis kivalta että tunteja olis vähemmän. Suunnittelen itsekin jo toista vauvaa, mutta eipä taitais äitiyspäivärahat nousta..

Entä jos hakeutuu osastolle, jossa ois vähän rauhallisempaa? Tai vaikka tutkimusprojekteihin? Mietin vaan sitä, että papereissakin tuo avustushomma ei oo valmistuneella enää mikään krediitti..toisaalta alalla on niin kova pula työntekijöistä, että ottavat kyllä. Mutta mietin vaan, että kannattaisko kokeilla eri osastoja ja jotain tämmöstä, jos tuntuu kyllästyttävän? Vähän vaihtelua =) Palkkaki ois parempi ja koulutusta vastaavaa hommaa.

En tiedä enää äitiysloman jälkeen, olenko ollenkaan oikealla alalla. Tämä tuntuis helpolta ratkaisulta. Eipä täällä e-pohjanmaalla sairaanhoitajalle hirveesti nyt muutakaan oo. Vakituista en halua.. Ja en mitään muutaman viikon soppariakaan..

Yhteistyössä