H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mää:Mä oon lähihoitaja ja lisineen on palkka n.1800e/kk.
Alkuperäinen kirjoittaja m:n.2000e
n.1300e
n.700e
lisineen
Alkuperäinen kirjoittaja mää:Alkuperäinen kirjoittaja mää:Mä oon lähihoitaja ja lisineen on palkka n.1800e/kk.
Niin ja siis nettona
Alkuperäinen kirjoittaja m:n.2000e
n.1300e
n.700e
lisineen
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:lähäreiden työ ei ole niin vaativaa kuin saikkareiden, tekevät paskasimmat hommat ja palkan ero n. 1000-1500ekua riippuen lisistä ja ikälisistä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:lähäreiden työ ei ole niin vaativaa kuin saikkareiden, tekevät paskasimmat hommat ja palkan ero n. 1000-1500ekua riippuen lisistä ja ikälisistä
Alkuperäinen kirjoittaja kätilö:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:lähäreiden työ ei ole niin vaativaa kuin saikkareiden, tekevät paskasimmat hommat ja palkan ero n. 1000-1500ekua riippuen lisistä ja ikälisistä
no huhhuh
Mitä sä LUULET sairaanhoitajan oikeen tienaavan
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kätilö:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:lähäreiden työ ei ole niin vaativaa kuin saikkareiden, tekevät paskasimmat hommat ja palkan ero n. 1000-1500ekua riippuen lisistä ja ikälisistä
no huhhuh
Mitä sä LUULET sairaanhoitajan oikeen tienaavan
![]()
33000e edellisvuonna tienannut, ei vuorotyössä, kaikki ikälisät