O
oikeesti
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ei:jos tulot on suhteellisen samat, niin mihkä se veroprosentti siitä nousisi/laskisi?
Onko täällä tosiaan näin yksinkertaista porukkaa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ei:jos tulot on suhteellisen samat, niin mihkä se veroprosentti siitä nousisi/laskisi?
Alkuperäinen kirjoittaja oikeesti:Alkuperäinen kirjoittaja ei:jos tulot on suhteellisen samat, niin mihkä se veroprosentti siitä nousisi/laskisi?
Onko täällä tosiaan näin yksinkertaista porukkaa?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva B:Sairaanhoitajille on vaan pari-kolmesataa parempi palkka kun lähihoitajilla (netto).
Vähän siis tarvitsee motivaatiota opiskella se 3 v tuona jonkun sadan takia, mutta kai se kannattaa... eh.. kun kuuluisa kutsumusammatti on.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Minä opiskelin sairaanhoitajaksi, sillä sen puolesta on niin monipuoliset mahdollisuudet. On enemmän suuntautumis vaihtoehtoja, enkä tykkää siitä mummojen vaippojen vaihdostaNiin, ja palkka on hiukan parempi.
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Minä opiskelin sairaanhoitajaksi, sillä sen puolesta on niin monipuoliset mahdollisuudet. On enemmän suuntautumis vaihtoehtoja, enkä tykkää siitä mummojen vaippojen vaihdostaNiin, ja palkka on hiukan parempi.
juu, mahdollisuudet on monipuolisemmat, mutta ei se lähärinkään homma mitään vaipanvaihtoa ole, jos ei sellaista halua![]()
Alkuperäinen kirjoittaja .:n.2100?/kuussa on peruspalkka + sitten vuorolisät jos teet yötä/iltaa. Oisko sitten n.2000 euroa käteen?
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Minä opiskelin sairaanhoitajaksi, sillä sen puolesta on niin monipuoliset mahdollisuudet. On enemmän suuntautumis vaihtoehtoja, enkä tykkää siitä mummojen vaippojen vaihdostaNiin, ja palkka on hiukan parempi.
Alkuperäinen kirjoittaja s:Soveltuvuuskoekutsussa (lähihoitajaksi) luki "opiskelu alkaa 11.8.09 ja päättyy 31.5.11". Tuleeko tuosta 3 vuotta?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:2006 euroa, käteen jää n. 1500mk. Teen päivätyötä.
Alkuperäinen kirjoittaja Pampolina:Minulla peruspalkka 2400 e+ n. 500e lisiä kuussa. kaksivuorotyö.