Sairaanhoitajan palkka?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

[/quote]

Ja veroprosentti kaikille sama koko elämän ajan? :whistle:
[/quote]

ei kai se sama ole, mutta tuskin nyt mitään kymmenien heittoja on..[/quote]
Sitähän ei voi tietää... ihmisillä on kuitenkin erilaisia lainoja/tuloja ym, jotka kaikki vaikuttavat vero%.
[/quote]

No jos ne tulot kerran on samat?

Alkuperäinen kirjoittaja oikeesti:
Alkuperäinen kirjoittaja ei:
jos tulot on suhteellisen samat, niin mihkä se veroprosentti siitä nousisi/laskisi?

Onko täällä tosiaan näin yksinkertaista porukkaa? :o

No joo..

Kai sen järkikin sanoo, että jos toinen tienaa enemmän, niin eiköhän se vuositasolla jonkun verran tee! Ei ehkä kuitenkaan ihan 108000 euroa.

Alkuperäinen kirjoittaja Rouva B:
Sairaanhoitajille on vaan pari-kolmesataa parempi palkka kun lähihoitajilla (netto).
Vähän siis tarvitsee motivaatiota opiskella se 3 v tuona jonkun sadan takia, mutta kai se kannattaa... eh.. kun kuuluisa kutsumusammatti on.

Samaa just ajattelin ja enemmän vastuuta. Kannattaa lukea lähäriksi.

Minä opiskelin sairaanhoitajaksi, sillä sen puolesta on niin monipuoliset mahdollisuudet. On enemmän suuntautumis vaihtoehtoja, enkä tykkää siitä mummojen vaippojen vaihdosta :( Niin, ja palkka on hiukan parempi.

Alkuperäinen kirjoittaja :
Minä opiskelin sairaanhoitajaksi, sillä sen puolesta on niin monipuoliset mahdollisuudet. On enemmän suuntautumis vaihtoehtoja, enkä tykkää siitä mummojen vaippojen vaihdosta :( Niin, ja palkka on hiukan parempi.

juu, mahdollisuudet on monipuolisemmat, mutta ei se lähärinkään homma mitään vaipanvaihtoa ole, jos ei sellaista halua :)

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:

juu, mahdollisuudet on monipuolisemmat, mutta ei se lähärinkään homma mitään vaipanvaihtoa ole, jos ei sellaista halua :)

Ei niin!
Joillakin on kummallinen käsitys, että lähärit lapioivat vain paskaa... :o Kyllä tuolla missä itse olen ollut, pistetään insuliinit, s.c:t, i.m:t, mitataan RR jne.

kuule niitä vaippoja vaihdat vaikka olisit missä töissä. ainakin välillä.

Alkuperäinen kirjoittaja s:
Soveltuvuuskoekutsussa (lähihoitajaksi) luki "opiskelu alkaa 11.8.09 ja päättyy 31.5.11". Tuleeko tuosta 3 vuotta?

Jos se on näyttötutkintopohjainen (esim. työvoimakoulutus), niin pituus on/voi olla eri kuin ns nuorisoasteen opinnoissa.

Itse olen vastavalmistunut sairaanhoitaja, mulla peruspalkka vajaa 2300 bruttona+plus lisät niin joku melkein 2000 euroo jää käteen kuukaudesta ja työvuoroista riippuen, ihan ok mielestäni kun tosiaan viime jouluna valmistunu : )

Yhteistyössä