sairaus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vielä, miehesi ei pysty mihinkään terveeseen ajatteluun nyt, vaikka sinäkin sitä kuinka haluaisit. Älä edes yritä keskustella hänen kanssaan vaihtoehdoista, riskeeraat sillä vain oman ja lastesi hengen.

Kyllä mullakin tuli tuollaisia kausia kun ajattelin että ""hei, minähän olen maksanut sitä ja tätä, en minä voi lähteä"", mutta lähtö se kuitenkin tuli. Eikä yhtään liian aikaisin... Minäkin luin näitä keskusteluja puolitoista vuotta sitten enkä uskonut neuvojia, mutta niin siinä vain kävi. Ja niin siin käy sinullekin. Lähde nyt - niin kauan kuin voit. Oikeasti!!!!!!! Sairaalloinen mustasukkaisuus on sairaus ja paha sellainen. Monta kertaa ajattelin että jos joku sairaus mieheeni piti iskeä, niin olisipa sitten ollut ennemmin joku fyysinen. Tämä sairaus on sellainen että siitä kärsii koko perhe kuitenkin eniten. Niin surullista kuin se onkin... Se ei parane, vaikka välillä muutaman viikon, jopa kuukauden, tuntuu siltä että kaikki on hyvin. Koskaan enää ei ole hyvin jollet lähde NYT. Mulla ei ventovieraana ole mitään syytä käskeä sinua lähtemään, mutta omasta kokemuksestani tiedän. En halunnut että iltapäivälehdet myy minun perheeni tarinalla.

Vastaa Anja, miten sinulle on käynyt? Mieltäni jäi ihan painamaan tämä sinun tarinasi. Oletko jo lähtenyt pois miehesi luota, vai jatkatko edelleen vanhaa rataa? Jos pystyt, niin vastaa meille.

Ehkä on parempi, että Anja hakee nyt muualta apua.

Sairaanhoitaja antoi pitkän ja perusteellisen vastauksen alkuperäiselle. Yksikään Elli ei pysty enää auttamaan enemmän.

Vertaistukea sanan varsinaisessa merkityksessä.

Sairaanhoitajatkin retkahtavat onnettomiin miesjuttuihin vaikka heillä onkin takana koulutusta enemmän kuin allekirjoittaneella ongelmatapauksiin.

En minäkään aikoinaan osannut irrottautua rakkaudella avioliitostamme. Läheisrippuvuus on hankala sairaus potea.

Nyt keittiöstä kantautuu ihana tuoksu. Aikuinen tytär on jauhopeukalo. Äiti vain lorvii netissä ja länkyttää tyhmiä.

Hypin palstalta toiselle ja harvoin palaa samaan aiheeseen.
Sinkun elämää palstalla nimimerkki Kyllästynyt mies sanoi tykkäävänsä jutuistani. Kirjoitustyylini on niin originelli, että helppohan tämä on tunnistaa. Jutut pyörivät aina pienten ja samojen asioiden ympärillä.

Rakastan tavallista arkielämää. Toivon kaikille päivänpaistetta ja onnea elämään. Nautitaan näistä tämän viikon aurinkoisista päivistä. Väkivaltaa en hyväksy missään muodossa.

Maksamme verovaroin siitä, että jokaisella on kotirauha ja hyvä olla ja elää.

jätä se tyyppi. En voi muuta sanoa. Tuo tauti syö loppuun.Lähde ennenkuin et jaksa lähteä. Et saa olla rauhassa ilmeisesti lähtemisen jälkeenkään. paha isä -aviomies jaksaa näytellä hyvää lapsille ja ulkopuolisille. Elät sairaan pirulaisen kanssa. Kokemusta on. Lähde jo!!!!!!!!!!!!

Yhteistyössä