V
vierailija
Vieras
Tällaiset ovat eläkeiät muissa maissa – Saksassa kova keskustelu eläkeiän nostosta
Useassa Euroopan maassa eläkeikä on jo nyt Suomea korkeammalla.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Oot eläkepummi.”Työ vapauttaa” lukee erään lakkautetun laitoksen portin yläpuolella.
Minä eläkepommina ja ilmaisten lounaiden nauttijana alan keittää aamukahvia ja nauttia elämästäni.
Raatakaa hyvät ihmiset lujemmin, että saan parhaat palat elämäni iloista ja nautinnoista. Meille eläkeläisille kelpaa vain priimalaatu, ja kaikki pitää olla ilmaista. Muistakaa niiata, kumartaa syvään ja avata ovia, kun olemme alentuneet seuraanne.
Linkki?Saksassa on varmastikin hoidettu asioita paremmin, niin että ihmiset pystyvät olemaan töissä noin pitkään. .
Niinpä, onhan se huolestuttavaa. Kuka saadaan viemään nuorilta ne vähätkin työllisyys mahdollisuudet, jos ei vanhuksia saada pysymään töissä.Saksassa on varmastikin hoidettu asioita paremmin, niin että ihmiset pystyvät olemaan töissä noin pitkään. Meillä on viime vuosina kiristetty varsinkin köyhimpien oloja niin, että tuskin monikaan heustä edes elää noin pitkään. Varakkaitahan nämä ikäkorotukset eivät varsinaisesti edes kosketa.
AsiaaPakkohan sitä eläkeikää on nostaa tai sitten eläkejärjestelmä on ajettava alas ja jokainen hoitaa oman eläkkeensä. Se on sitten itsestä kiinni pääseekö eläkkeelle kolmekymppisenä vai myykö vielä 80-vuotiaana vessapaperia julkisen käymälän nurkassa niin kuin Neuvostoliitossa saattoi olla.
Alkujaan eläkeikä asetettiin 65 vuoteen sillä logiikalla, että ihmiset kuolevat viimeistään 75-vuotiaana. Osa aikaisemmin ja osa myöhemmin ja keskimäärin eläkkeellä ollaan 5 vuotta. Työkyvyn heikkenemisen varalta oli varhaiseläkettä ja työkyvyttömyyseläkettä.
Nyt ajatellaan, että olisi jotenkin normaalia ensin olla lapsi ja nuori 30 vuotta, sitten tehdä 30 vuotta työtä ja sen jälkeen olla vielä 30 vuotta eläkkeellä. Tai 50 vuotta, jos on pitkäikäisestä suvusta. Eihän tuossa ole mitään järkeä ja jokainen sen ymmärtää, mutta sitten kuitenkin vänkää vastaan koska se on itseltä pois, jos asioita järkeistettäisiin.
Muista syödä Rummo-pastaa niin ehdit kuolla pois pommina tikittämästä ennen eläkeikääsi.Oot eläkepummi.
Tuota ohjetta noudattaen: Voisi ainut eläke olla sairaseläke. Jos haluaa vanhana päästä helpommalla, voi elää sitten säästöillä, jos ei ole varaa, niin omapa on ongelmasi. Osa työelämästä syrjäytyneistä löytää kaduilta kyllä tekemistä, millä on toisinkin työllistävä vaikutus. Jokainen on oman onnensa seppä.Pakkohan sitä eläkeikää on nostaa tai sitten eläkejärjestelmä on ajettava alas ja jokainen hoitaa oman eläkkeensä. Se on sitten itsestä kiinni pääseekö eläkkeelle kolmekymppisenä vai myykö vielä 80-vuotiaana vessapaperia julkisen käymälän nurkassa niin kuin Neuvostoliitossa saattoi olla.
Alkujaan eläkeikä asetettiin 65 vuoteen sillä logiikalla, että ihmiset kuolevat viimeistään 75-vuotiaana. Osa aikaisemmin ja osa myöhemmin ja keskimäärin eläkkeellä ollaan 5 vuotta. Työkyvyn heikkenemisen varalta oli varhaiseläkettä ja työkyvyttömyyseläkettä.
Nyt ajatellaan, että olisi jotenkin normaalia ensin olla lapsi ja nuori 30 vuotta, sitten tehdä 30 vuotta työtä ja sen jälkeen olla vielä 30 vuotta eläkkeellä. Tai 50 vuotta, jos on pitkäikäisestä suvusta. Eihän tuossa ole mitään järkeä ja jokainen sen ymmärtää, mutta sitten kuitenkin vänkää vastaan koska se on itseltä pois, jos asioita järkeistettäisiin.
Olet ankeuttajien aatelia. Seurassasi ei kukaan halua elää pitkään.Tuota ohjetta noudattaen: Voisi ainut eläke olla sairaseläke. Jos haluaa vanhana päästä helpommalla, voi elää sitten säästöillä, jos ei ole varaa, niin omapa on ongelmasi. Osa työelämästä syrjäytyneistä löytää kaduilta kyllä tekemistä, millä on toisinkin työllistävä vaikutus. Jokainen on oman onnensa seppä.
Lottovoitto päästä mamuksi Suomeen.Jee, viisikymppiset ei enää työllisty ikäsyrjinnän vuoksi, niin on se ilo olla työttömänä 70 vuotiaaksi.
Lottovoittaja, kun syntynyt suomeen
"Tuota ohjetta noudattaen: Voisi ainut eläke olla sairaseläke. Jos haluaa vanhana päästä helpommalla, voi elää sitten säästöillä, jos ei ole varaa, niin omapa on ongelmasi. Osa työelämästä syrjäytyneistä löytää kaduilta kyllä tekemistä, millä on toisinkin työllistävä vaikutus. Jokainen on oman onnensa seppä." En ole itse halua tälläistä, tein vain edellisestä kirjoituksesta analyysin.Olet ankeuttajien aatelia. Seurassasi ei kukaan halua elää pitkään.
Tuo ikäsyrjintäkin johtuu aika pitkälti siitä, että meillä on totuttu ajattelemaan että vanhuuseläkkeelle jäädään 60-vuotiaana viimeistään. 60-vuotias on siis vanhus. Työelämässä on totuttu, että viiskymppiset laskevat leikkiä iästään, esiintyvät senioreina ja puhuvat siitä miten vielä pitäisi jaksaa pari vuotta eläkkeelle. Kyseessä on kulttuurinen juttu. Jos alin eläkeikä olisi 70 vuotta ja sillä systeemillä mentäisiin 20 vuotta niin, että kaikki ehtisivät tottua ajatukseen, kukaan ei enää pitäisi 50-vuotiasta liian vanhana työelämään.Jee, viisikymppiset ei enää työllisty ikäsyrjinnän vuoksi, niin on se ilo olla työttömänä 70 vuotiaaksi.
Lottovoittaja, kun syntynyt suomeen![]()
Niin, Alepa-efekti pitää huolen siitä, että nyt työssä olevat saavat tehdä ennätyspitkän työuran ennätysveroilla.”Työ vapauttaa” lukee erään lakkautetun laitoksen portin yläpuolella.
Minä eläkepommina ja ilmaisten lounaiden nauttijana alan keittää aamukahvia ja nauttia elämästäni.
Raatakaa hyvät ihmiset lujemmin, että saan parhaat palat elämäni iloista ja nautinnoista. Meille eläkeläisille kelpaa vain priimalaatu, ja kaikki pitää olla ilmaista. Muistakaa niiata, kumartaa syvään ja avata ovia, kun olemme alentuneet seuraanne.
Palveluasumisen yksiköt saavat pian uudet vanhuksia innostavat opasteetTottakai Suomi on aina ollut ja on edelleen saksalaisten talutushihnassa, ikinä ei suomen taholta ole tehty pesäeroa, ei edes natsisaksan jälkiselvityksissä, Suomi oli saksan liittolainen ja aseveli Nyt sitten vanhuksetkin katsotaan olevan alempirotuisia ja sama aate leviää ilman muuta suomeen ?
Siltä vaikuttaa tämän palstan keskustelujen perusteella. Seniorit ovat palstan ”voimahahmoille” ihmisryhmä, joka joutaa uuniin. Viesti tulee selvästi ilmi keskusteluista riippumatta puheenaiheesta. Jutut pyörivät vain seksissä ja miesten miellyttämisessä. Kun nainen ei ole moisesta kiinnostunut, hänen mielipiteillä ei ole mitään arvoa.Tottakai Suomi on aina ollut ja on edelleen saksalaisten talutushihnassa, ikinä ei suomen taholta ole tehty pesäeroa, ei edes natsisaksan jälkiselvityksissä, Suomi oli saksan liittolainen ja aseveli Nyt sitten vanhuksetkin katsotaan olevan alempirotuisia ja sama aate leviää ilman muuta suomeen ?
Naisen tehtävä on miellyttää miestä ja synnyttää lapsia.Siltä vaikuttaa tämän palstan keskustelujen perusteella. Seniorit ovat palstan ”voimahahmoille” ihmisryhmä, joka joutaa uuniin. Viesti tulee selvästi ilmi keskusteluista riippumatta puheenaiheesta. Jutut pyörivät vain seksissä ja miesten miellyttämisessä. Kun nainen ei ole moisesta kiinnostunut, hänen mielipiteillä ei ole mitään arvoa.
Olet tyhmä ja yksioikoinen palstajumi.Naisen tehtävä on miellyttää miestä ja synnyttää lapsia.