V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Estu:Mä taas tykkään Isabellan kropasta, just naisellinen ja pehmeä =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko hän mielestänne kaunis? Minusta on vähän oudon näköinen. Isabella taas on todella kaunis.
Alkuperäinen kirjoittaja heliht:se katariina lausuu ässän tosi ärshyttävästi,, varsinkin sillon kun se tappelee tai kinastelee jonkun kanssa. onko muut huomannu shaman?
Alkuperäinen kirjoittaja jennipenni:Ehkä sen Jennin on pakko vaan näyttää vähä "höpsähtäneeltä" blondilta... Mut se lookki ei oikein istu roolihahmon mallinuratavoitteisiin/työhön kauneushoitolassa.
Miksei Jenni ihan hyvin vois päästä johonki muuttumispäivään missä sais uudet hiukset!
Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:kävin lukees juonipaljastuksia ja siellä joku oli kommenteissa heittäny ilmaan semmosen ehdotuksen, että tää elsan tytär Liisa oiski sen Ismon ex![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:kävin lukees juonipaljastuksia ja siellä joku oli kommenteissa heittäny ilmaan semmosen ehdotuksen, että tää elsan tytär Liisa oiski sen Ismon ex![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Estu:Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:kävin lukees juonipaljastuksia ja siellä joku oli kommenteissa heittäny ilmaan semmosen ehdotuksen, että tää elsan tytär Liisa oiski sen Ismon ex![]()
Mulle tuli sama mieleen!!!
Eikö se Ismon Liisa kuollut tjtn?
Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:Alkuperäinen kirjoittaja Estu:Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:kävin lukees juonipaljastuksia ja siellä joku oli kommenteissa heittäny ilmaan semmosen ehdotuksen, että tää elsan tytär Liisa oiski sen Ismon ex![]()
Mulle tuli sama mieleen!!!
Eikö se Ismon Liisa kuollut tjtn?
joo kuoli.. oishan toiki aika jännä.. mahdollista kyllä!![]()