V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja gugguug:Tuli kans ekana mieleen, et se Liisa ois Ismon exä... Mut toisaalta ne oli koko perheen voimin sen hautajaisissa ku se syöpään kuoli, ja Ismo on sen haudallakin käyny... Olis aika paksua jopa Salkkareissa.
Ja Liisahan olis sit jo toinen Ismon kuolleista heränny nainen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:Alkuperäinen kirjoittaja gugguug:Tuli kans ekana mieleen, et se Liisa ois Ismon exä... Mut toisaalta ne oli koko perheen voimin sen hautajaisissa ku se syöpään kuoli, ja Ismo on sen haudallakin käyny... Olis aika paksua jopa Salkkareissa.
Mä veikkaan, että se ei "herää henkiin". Tän Liisan osoitetietojahan ei löytynyt (kait) ja eivät muutenkaan oo sitä tavottanut. Eli jos Elsa tai muutkaan ei jostain syystä oo tienny et tää Liisa on kuollut. Ja siis on sama ihminen silti.
Alkuperäinen kirjoittaja juoniteitoinen:Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:Alkuperäinen kirjoittaja gugguug:Tuli kans ekana mieleen, et se Liisa ois Ismon exä... Mut toisaalta ne oli koko perheen voimin sen hautajaisissa ku se syöpään kuoli, ja Ismo on sen haudallakin käyny... Olis aika paksua jopa Salkkareissa.
Mä veikkaan, että se ei "herää henkiin". Tän Liisan osoitetietojahan ei löytynyt (kait) ja eivät muutenkaan oo sitä tavottanut. Eli jos Elsa tai muutkaan ei jostain syystä oo tienny et tää Liisa on kuollut. Ja siis on sama ihminen silti.
MIssäs on sanottu että se LIISA viel elää,, on vaan puhuttu Liisasta,,,,,,,,
Alkuperäinen kirjoittaja Estu:Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:kävin lukees juonipaljastuksia ja siellä joku oli kommenteissa heittäny ilmaan semmosen ehdotuksen, että tää elsan tytär Liisa oiski sen Ismon ex![]()
Mulle tuli sama mieleen!!!
Eikö se Ismon Liisa kuollut tjtn?
Alkuperäinen kirjoittaja tiedä sitten:Alkuperäinen kirjoittaja Estu:Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:kävin lukees juonipaljastuksia ja siellä joku oli kommenteissa heittäny ilmaan semmosen ehdotuksen, että tää elsan tytär Liisa oiski sen Ismon ex![]()
Niinhän se olevinaan piti mennä mutta sama tuli mieleen. Kuinkas muuten Ismo ei sitten olisi tuntenut tätä Elsaa, anoppiaan?
Alkuperäinen kirjoittaja tiedä sitten:Alkuperäinen kirjoittaja Estu:Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:kävin lukees juonipaljastuksia ja siellä joku oli kommenteissa heittäny ilmaan semmosen ehdotuksen, että tää elsan tytär Liisa oiski sen Ismon ex![]()
Niinhän se olevinaan piti mennä mutta sama tuli mieleen. Kuinkas muuten Ismo ei sitten olisi tuntenut tätä Elsaa, anoppiaan?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:joo, ismon liisa kuoli syöpään kun kalle ja miia oli pieniä.
mutta kuka ismon nainen on muka noussut kuolleista kun joku kirjotti et olis jo toinen kuolleista noussu nainen?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksei kukaan sano Jennille, että luopuisi siitä hamppukasastaan joka on kuin variksen pelätin??? Sillä on tolkuttoman huonokuntoiset hiukset!