Salkkareista...

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Niin se Johanna Raunion näyttelemän naisen tytär, Juulia? Minkä ikäinen hän on? Entä se Juulia? Entä se jätkä jonka kanssa hän nyt olisi halunnut luistelemaan? Kun siis jotakin ilmeisesti ollut, Juulia perunut ja nyt jätkä ottanut nokkiinsa.

Hemmetti kun piti mennä kiinnostumaan tuosta sarjasta vaikka mä olen aina tuota sarjaa karsastanut... :snotty: :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Onhan Joonatan 18 jo kun meni kentauriin kaljalle yks kerta kun oli täyttäny 18.

Ei kyllä ole.

Joonatan, Oona, Miro ja Peppi ovat kaikki samanikäisiä, ysiluokkalaisia. Ovatko sitten 15 vai jo 16 täyttäneitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Nekkis:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Onhan Joonatan 18 jo kun meni kentauriin kaljalle yks kerta kun oli täyttäny 18.

Ei kyllä ole.

Joonatan, Oona, Miro ja Peppi ovat kaikki samanikäisiä, ysiluokkalaisia. Ovatko sitten 15 vai jo 16 täyttäneitä.

No kun tuon verran mäkin olen seurannut, että nuo neljä on samalla luokalla. Ja, että alaikäisiä ovat.

Alkuperäinen kirjoittaja Tietoa:
Oona Louhivaara alias Juulia on syntynyt -87

Nii ja sarjassa esittää sen ikäistä joka on lukion käyny. Opiskeli silloin lääkiksessä ja vaihtoi autolinjalle vai mikä ikinä sänköasentaja nyt olikaan

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 36v:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Nekkis:
Joonatan ysillä, Juulia jotain parikymppinen.

Eli sakkolihaa on...Menee vain toisinpäin kuin yleensä. Eli siis yleensä jätkä vanhempi ja likka on nuorempi.

meilläkään ei oo

Ai mitä ei ole? Siis niin, että nainen nuorempi vai mitä tarkoitat? Mä kirjoitin, että yleensä jätkä vanhempi...

Yhteistyössä