samsung M300 mitä tykkäätte? Tai Z500?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lumihiutale leijailee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei oo... Mutta mulla pähkäily puhelimen kanssa myös... Että se on vaikeeta!!!

http://saunalahti.fi/puhelimet/puhelin.php?id=149&type=handsetmodel
http://saunalahti.fi/puhelimet/puhelin.php?id=176&type=handsetmodel

Pähkään noilla kahella... mut en tiiä |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja ittnafele:
Samsung Z500
Mulla oli tuollanen ja oli ihan ok puhelin. En nyt osaa sanoo oikein muuta, kun en mitään erikoistomintoja siinä tarvinnu/käyttäny.

Onko siinä hyvä ääni? Etkä keksi mitään haukkumista?
Oliko radio ja mikä kamera? :)
 
Mulla on nyt Samsungin pienin läppäpuhelin. Kohta heitän sen seinään ja kaivan kaapista vanhan nokialaisen takasin.
Ikäni olen nokialaista käyttänyt ja Samsungin logiikka ei ole mua varten, me ei puhuta samaa kieltä. Lisäksi sillä kuuluu huonosti, ääni tulee metallisena. Oli tyhmä ostos, onneksi ei kallis.
 
Kaikki Nokialaiset on varmasti parempia kuin yksikään Samsung.Samsung on jäänyt kehityksestä jälkeen.Jos tykkää läppämallisesta niin Nokian 6555 on ok peruspuhelin.
Kameralla onnistuu kuvat.Radioa ei ole,mutta saat tallennettua tietokoneelta mielimusiikkiasi joko kuunneltavaksi tai soittoääniksi
 
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:
Mulla on nyt Samsungin pienin läppäpuhelin. Kohta heitän sen seinään ja kaivan kaapista vanhan nokialaisen takasin.
Ikäni olen nokialaista käyttänyt ja Samsungin logiikka ei ole mua varten, me ei puhuta samaa kieltä. Lisäksi sillä kuuluu huonosti, ääni tulee metallisena. Oli tyhmä ostos, onneksi ei kallis.

ja toi on just se pinkki m300?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:
Ei oo... Mutta mulla pähkäily puhelimen kanssa myös... Että se on vaikeeta!!!

http://saunalahti.fi/puhelimet/puhelin.php?id=149&type=handsetmodel
http://saunalahti.fi/puhelimet/puhelin.php?id=176&type=handsetmodel

Pähkään noilla kahella... mut en tiiä |O

Ota Nokia :D
 

Yhteistyössä