L
lumihiutale leijailee
Vieras
Toi pienempi olis kivempi, mut toises enemmän ominaisuuksia. Näistä varsinkin M300 haluaisin kuulla, mitä tykkäätte?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ittnafele:Samsung Z500
Mulla oli tuollanen ja oli ihan ok puhelin. En nyt osaa sanoo oikein muuta, kun en mitään erikoistomintoja siinä tarvinnu/käyttäny.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ehdottomasti Nokia,Samsung on peestä ja syvältä.Monimutkanen,surkeet äänet yms
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Mulla on nyt Samsungin pienin läppäpuhelin. Kohta heitän sen seinään ja kaivan kaapista vanhan nokialaisen takasin.
Ikäni olen nokialaista käyttänyt ja Samsungin logiikka ei ole mua varten, me ei puhuta samaa kieltä. Lisäksi sillä kuuluu huonosti, ääni tulee metallisena. Oli tyhmä ostos, onneksi ei kallis.
Alkuperäinen kirjoittaja NuoriÄiti:M300 pinkki mullaTosi kiva, mutta aika pieni. Helposti hukkuu
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja NuoriÄiti:Ääniä siinä ei hirveesti oo valikossa mutta mulla on se perus ring ring... JA kuuluu ihan riittävän kovaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja TUPLAONNI:Alkuperäinen kirjoittaja NuoriÄiti:Ääniä siinä ei hirveesti oo valikossa mutta mulla on se perus ring ring... JA kuuluu ihan riittävän kovaa![]()
Mut se korvaan kuuluva puheääni?
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Ei oo... Mutta mulla pähkäily puhelimen kanssa myös... Että se on vaikeeta!!!
http://saunalahti.fi/puhelimet/puhelin.php?id=149&type=handsetmodel
http://saunalahti.fi/puhelimet/puhelin.php?id=176&type=handsetmodel
Pähkään noilla kahella... mut en tiiä |O
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Mulla on Nokia 6500 Slide ja tykkään kovasti
Menee pieneen tilaan ja toiminnot ovat hyvät.
Alkuperäinen kirjoittaja TUPLAONNI:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Mulla on Nokia 6500 Slide ja tykkään kovasti
Menee pieneen tilaan ja toiminnot ovat hyvät.
tossako ei ollut radioo? Must olis kiva jos olis radio ja vaikka 2megapikkelsin kamera.