sanoin lapselle taas että inhoan sitä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="jos";22485321]kerran oot aiemminki sairaalassa ollut, ni luulis olevan helppoa pääsevän uudestaan kun on ns. tuttu tapaus.[/QUOTE]

eipä ollut helppoa ei enkä päässyt vaikka lähetteen sain helpommin.

[QUOTE="vieras";22484670]eilenkin meni taas hermot ja sanoin noin. lisäksi sanoin että tapan vielä tuon 1-vuotiaalle. ja ihan sama vaikka huudatte provoa, säälitte tms. 2 lastensuojeluilmoitusta olen tehnyt meistä, toisella kerralla kävivät juttelemassa muutaman kerran ja tarvetta ei enää ollut. ei ole varaa maksaa kokopäivähoitoa eikä iltapäiväkerhoa että lapset olisi siellä. ei saataisi tt-tukea, ei tukiperhettä tms joten sossuun ilmoitus ihan turha.[/QUOTE]

miten niin et ole sanonut 1-vuotiaalle että "tapan tuon vielä" . miksi sitten aloituksessa näin väitit?

[QUOTE="vieras";22485329]on ja vaikkei olisikaan niin hullut tällaisia huutelee. burn outin takia olen hoidossa ollut. olen käynyt siellä sun täällä, tehnyt sitä sun tätä, lukenut sitä sun tätä, muuttanut elintapoja jne jne mutta aina näitä ratkeamisia ( huutoa, tukistamista ) tulee vaikka kuukausien taukoja on enkä enää tiedä mitä tehdä.[/QUOTE]

Ootko lukenut Ben Malisen "häpeän monet kasvot". Ainakin mulle avasi asioita minusta itsestäni. Sun olos kuulostaa kyllä aika paljon samalta kun mulla huonossa vaiheessa. Diagnoosit burn-outista, vaikeasta masennuksesta ja ahdistuksesta. Kävin hakee lääkitykseen korotusta ja nyt ei pinna pala läheskään sillä tavalla ku esmes pari kuukautta sitten.

Alkuperäinen kirjoittaja täh;22485380:
miten niin et ole sanonut 1-vuotiaalle että "tapan tuon vielä" . miksi sitten aloituksessa näin väitit?

siksi että kirjoitin näköjään väärässä muodossa. sitä paitsi mitä vitun väliä sillä on sanoinko isommalle vai pienemmälle kun yhtä väärin ja paskasti se silti oli

Ilmiselvää provoa. Jos potilaalla on taustalla monta viikkoa osastohoitoa psyk. sairaalassa, niin potilaspapereista näkyy mielenterv. ongelma. Silloin ei todellakaan käännytetä ea:ssa taikka lääkärin vastaanotolla, vaan saat päivystyslähetteen psyk. sair. arvioon!!

[QUOTE="Miäs";22485393]Ja ainahan voit muuttaa pois. Tuskin sun mieskään sua kauan jaksaa. Jos oisit mun vaimo, olisin mä pihalle sut jo heitelly.[/QUOTE]

enpä onneksi ole :D
kyllähän tuo kauan katsellut ja raukka vielä naimisiinkin mennyt kilahtelujen jälkeen

[QUOTE="Miäs";22485393]Ja ainahan voit muuttaa pois. Tuskin sun mieskään sua kauan jaksaa. Jos oisit mun vaimo, olisin mä pihalle sut jo heitelly.[/QUOTE]

Eli kun akka sairastuu niin pihalle vaan torpasta?

Ilmiselvää provoa. Jos potilaalla on taustalla monta viikkoa osastohoitoa psyk. sairaalassa, niin potilaspapereista näkyy mielenterv. ongelma. Silloin ei todellakaan käännytetä ea:ssa taikka lääkärin vastaanotolla, vaan saat päivystyslähetteen psyk. sair. arvioon!!

samat sanat sulle, huutele pois vaan provoa. ei minua tietenkään ensiavusta pois laitettu vaan psykiatrisesta päivystyksestä. katsos kun tilanne ei akuutti ollut eikä paikkojakaan ollut

Ootko lukenut Ben Malisen "häpeän monet kasvot". Ainakin mulle avasi asioita minusta itsestäni. Sun olos kuulostaa kyllä aika paljon samalta kun mulla huonossa vaiheessa. Diagnoosit burn-outista, vaikeasta masennuksesta ja ahdistuksesta. Kävin hakee lääkitykseen korotusta ja nyt ei pinna pala läheskään sillä tavalla ku esmes pari kuukautta sitten.

en. puoli vuotta mennyt hyvin.

[QUOTE="Jep";22485426]Ei se muista kirjoittamaansa. :) on tainu muutaman paukun liikaa jo ottaa. :)jos se vaik ajatteli että me ei huomata jos puhuu jotai muuta nyt.[/QUOTE]

aivan sama mulle. sitä paitsi ikä on valehdeltu muutenkin ettei kukaan tunnista ;)

[QUOTE="vieras";22485425]samat sanat sulle, huutele pois vaan provoa. ei minua tietenkään ensiavusta pois laitettu vaan psykiatrisesta päivystyksestä. katsos kun tilanne ei akuutti ollut eikä paikkojakaan ollut[/QUOTE]

Ok. kuinka vain. näiden kirjoittamiesi juttujen perusteella olet siinä kunnossa, että sinua ei todellakaan käännytetä, vaan otetaan psyk.osastolle. Jos ei kerran prvoa, niin kerro, missä sairaalassa olit osastohoidossa?

[QUOTE="vieras";22485439]niin minäkin. kun joutuu komentamaan ja karjumaan miljoona kertaa eikä auta[/QUOTE]

Ehkäpä ongelma on sitten enempi kasvatuksellinen? Totteleeko lapset isää, onko sulla yhtään auktoriteettiä, onko jäähypenkkiä kokeiltu, jaksatko olla johdonmukainen kieltämisessä jne

[QUOTE="vieras";22485490]en takuulla sano. kuten sanoin en halua että joku tunnistaa. viimeksi olin "vain" hyvin ahdistunut muttei sisälle otettu.[/QUOTE]

Siinä nähtiin! :D :D jep, hyvin sä vedät!!

Kerrotko tilanteestasi huomaamattasi kaunistellen, jolloin saattaa saada vaikutelman, että olet vain tavanomaisen väsynyt äiti. Oletko kertonut ääneen, että vihaat lapsiasi ja sinun tekisi joskus mielesi tappaa heidät (jos ymmärsin oikein) jne. Oletko ollut yhteydessä perheneuvolaan?

Toivon, että löydät apua ja mielenrauhan, mieluiten ennen kuin vasta sitten kun lapsesi alkavat oireilla. Valitettavasti ennaltaehkäisevä perhetyö taitaa olla vain kaksi kaunista sanaa :(

Täällä ainaki lisätään rahoja psyk. Hoitoon. Ihmettelen miten ap jaksaa tota provoo. Kyl sut on kirjoitustyylistä tunnistettu jo aikaa sitten. Olet aikaisemminki samantyyppisestä kirjoittanu joka myös oli provo. Häpeä, häpeä, häpeä. Jätetään tää provo ap yksin tähän ketjuun väittelemään. Ja nyt ap on muutenki jo sun nukkumaan menon aika. Ainiin. Olet se... _ _ _ _ _...!;)

Yhteistyössä