sanoin miehelleni että haluan erota

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja niin onneton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

niin onneton

Vieras
pitkään on mennyt enemmän ja vähemmän huonosti.emme pysty asioista puhumaan,mieheni ei ota kuuleviin korviinsa vaikka sanon että minulla on paha olla.monta kertaa olen päiviksi lähtenyt lapsen kanssa pois,sekään ei ole avannut hänen silmiään,että jokin on vialla.tai on ehkä avannut mutta hän ei sitä suostu myöntämään tai tekemään asialle mitään.sanoo vaan "sinä se tässä kiukuttelet".koskaan ei kiinnosta kuulla miksi.

äsken tosiaan sanoin yhtäkkiä ruokapöydässä,että haluan erota.mies lähti ovet paukkuen laittamaan autoa käyntiin,tyli sisälle,oli netissä vartin, ja nyt lähti.sanaakaan ei sanonut.mistä tuokin käytös kertoo..
olisi edes viestiä sitten laittanut jos ei kasvostusten halua mitään puhua,mutta ei sitäkään

on niin paha olla

Mun mielestä jos suhde on tuossa pisteessä, niin on aika todella erota.. Ikävää että näin on käynyt, mut parempi se sitten on ilman miestä, jos toinen ei voi edes keskustella asioista.. :/

Mitä ihmettä hän teki netissä sen vartin ajan? Näetkö sivuhistoriasta, millä sivuillasi miehesi on surffannut? Vai ei kai hän lähettänyt sähköpostia jollekin salarakkaalleen: "Muija haluu erota, mä tulen nyt sun luokse asumaan. Tuonko shampanjaa?" No toivottavasti ei.

Harva mies osaa keskustella ongelmista asiallisesti. Heissähän ei ole mitään vikaa. Muija vaan nalkuttaa aina turhasta ja mies hermostuu vain sen takia...

Alkuperäinen kirjoittaja hapsie:
suostuisiko parisuhdeterapiaan? Jos siellä saisitte puolueettomalla maalla puhuttua paremmin?

olen tuota miettinyt,mutten ole kehdannut miehelle ehdottaa,luulen että tyrmäisi täysin tai ei sanoisi mitään.kai hän nyt sitten odottaa että lähdemmekö lapsen kanssa vai emme.

en ikipäivänä tätä olisi halunnut,mutta onko tässä enää vaihtoehtoja?eipä taida olla kun toisen kanssa ei voi keskustella

Alkuperäinen kirjoittaja m:
Mitä ihmettä hän teki netissä sen vartin ajan? Näetkö sivuhistoriasta, millä sivuillasi miehesi on surffannut? Vai ei kai hän lähettänyt sähköpostia jollekin salarakkaalleen: "Muija haluu erota, mä tulen nyt sun luokse asumaan. Tuonko shampanjaa?" No toivottavasti ei.

Harva mies osaa keskustella ongelmista asiallisesti. Heissähän ei ole mitään vikaa. Muija vaan nalkuttaa aina turhasta ja mies hermostuu vain sen takia...

kävi vain jossain autosivuilla.kävin kyllä heti katsomassa kun lähti

Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:
HÄn on ehkä myös loukkaantunut ja peloissaan? koska sanoit että haluat erota. Ehkä sinunkin pitäisi käyttää muista ilmaisuja, jos toivot keskustelua. :)

ehkä pitäisi yrittää puhua.mutta mies jotenkin sen oloinen että haluaa mun pysyvän mahdollisimman kaukana.tiedän melko varmasti että huomenna se käyttäytyy niinkuin en olisi koskaan mitään sanonutkaan

Jos mun mies sanoisi mulle yhtäkkiä ruokapöydässä, että haluaa erota, niin ei siinä enää mitään keskusteltavaa olisi. Sama pätee siihen, jos mä sanoisin miehelle tuollaista kesken ruokailun. Jos aterialla, ei kesken raivoisan riidan, sanoo jotain tuollaista, niin päätös on varmaan sitten jo tehty, eikä asia siitä miksikään muutu. Käytännön jutut voi selvittää myöhemminkin.

Jotkut kyllä uhkaa erolla siksi, että haluavat vastareaktioksi "siis ei, älä jätä mua, mä rakastan sua niin, mä en voi elää ilman sua..."- tyylistä juttua, mutta mutta...en tiedä, miten rakentavaa sellainen sitten on :/

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Jos mun mies sanoisi mulle yhtäkkiä ruokapöydässä, että haluaa erota, niin ei siinä enää mitään keskusteltavaa olisi. Sama pätee siihen, jos mä sanoisin miehelle tuollaista kesken ruokailun. Jos aterialla, ei kesken raivoisan riidan, sanoo jotain tuollaista, niin päätös on varmaan sitten jo tehty, eikä asia siitä miksikään muutu. Käytännön jutut voi selvittää myöhemminkin.

Jotkut kyllä uhkaa erolla siksi, että haluavat vastareaktioksi "siis ei, älä jätä mua, mä rakastan sua niin, mä en voi elää ilman sua..."- tyylistä juttua, mutta mutta...en tiedä, miten rakentavaa sellainen sitten on :/

niin,ehkä hän ajattelee myös noin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hapsie:
suostuisiko parisuhdeterapiaan? Jos siellä saisitte puolueettomalla maalla puhuttua paremmin?

olen tuota miettinyt,mutten ole kehdannut miehelle ehdottaa,luulen että tyrmäisi täysin tai ei sanoisi mitään.kai hän nyt sitten odottaa että lähdemmekö lapsen kanssa vai emme.

en ikipäivänä tätä olisi halunnut,mutta onko tässä enää vaihtoehtoja?eipä taida olla kun toisen kanssa ei voi keskustella

kannattaisi yrittää puhua sille että lähtisi sinun kanssa perheneuvolaan...
voimia :hug:

No, jos ajattelee niin onko oikeassa?
Eli haluatko ihan oikeasti erota? Vai sanoitko niin muusta syystä?

en halua,mutta tiedän sisimmissäni ettei tämä tästä parane.en osaa sanoa mikä tuossa miehessä kuitenkin vetää minua puoleensa...halusin myös saada hänet havahtumaan miten vakava tilanteemme on,kuitenkin huonoin tuloksin.kai meidän pitää lähteä ja katsoa mitä elämä tuo tullessaan.

olisi ollut kiva edes puhua järjestelyistä,miten kauan voimme täällä vielä olla,missä kumpainenkin nukkuu,jne.

mitä tuolla perheneuvolassa oikein tehdään?onko se hiukan pariterapian tyylistä?

nyt meet miehes luokse ja keskustelette kaikessa rauhassa. älkää riidelkö vaan keskeustelekaan. ei mikään parisuhde tuu toimimaan jos ei osata keskustella. voimia sinne!

No, jos ajattelee niin onko oikeassa?
Eli haluatko ihan oikeasti erota? Vai sanoitko niin muusta syystä?

en halua,mutta tiedän sisimmissäni ettei tämä tästä parane.en osaa sanoa mikä tuossa miehessä kuitenkin vetää minua puoleensa...halusin myös saada hänet havahtumaan miten vakava tilanteemme on,kuitenkin huonoin tuloksin.kai meidän pitää lähteä ja katsoa mitä elämä tuo tullessaan.

olisi ollut kiva edes puhua järjestelyistä,miten kauan voimme täällä vielä olla,missä kumpainenkin nukkuu,jne.

mitä tuolla perheneuvolassa oikein tehdään?onko se hiukan pariterapian tyylistä?

Siellä on psykologit keskustelemassa teidän kanssa ja yksitellenkin mikäli haluatte ja yleensä niillä on sekä mies että nais psykologeja että voi mies puhua miehelle ja nainen naiselle. Kannatta ainakin yrittää ei siitä haittaakaan ole...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
nyt meet miehes luokse ja keskustelette kaikessa rauhassa. älkää riidelkö vaan keskeustelekaan. ei mikään parisuhde tuu toimimaan jos ei osata keskustella. voimia sinne!

ootan josko se tulis sänkyyn,niin koitan kerätä rohkeutta saada puhuttua.

mene nyt äkkiä juttelemaan sille, kun se on juonu vasta muutaman. Kohta se on jo kännissä eikä mistään tuu mitään. Sano vaikka ystävällisesti, että haluaisit tietää mitä mies ajattelee eroamisesta. Ja sano että susta tuntuu ettei sulla ole muita vaihtoehtoja kun ottaa eroaminen puheeksi kun teidän välillä on niin huono tunnelma etkä saa sitä yksin paremmaksi.

eipä olla puhuttu.tänään lähetin viestin että jos maanantaina alan katselemaan asuntoja,ettei tarvitse näin kiusallisessa tilanteessa kauaa olla.nyt jopa vastasi "itelles ei taas mikään kelvannu". eli eipä paljon kiinnostanu,aina sama,minä kiukuttelen.muutaman laatikon tavaroita jo pakkasin,kai se lähtö nyt tulee

Yhteistyössä