Sanoka miksi ja miksi?

Sä lähdet siihen paskanheittoon aina samantien mukaan, ja provosoit muita jatkamaan negatiivisesti. Muuten tykkään susta, mutta alat tosi v-mäiseksi kun saat paskakommentteja.

Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Murmeli:
Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:
Varmaan siksi että vouhkaat samoista asioista jatkuvasti. Ihan mielenkiinnosta piti tässä palstaa kattella, tääkin jo sun viides aloitus tunnin aikana ja taas samoista vanhoista aiheista.

Ja se, miten ylimielisesti käyttäydyt ja miten jutut menee ristiin ja noista huolimatta tietyt täällä sun päätä silittelee ja kaikesta selviät kuin koira veräjästä - kai se alkaa pikkuhiljaa ihmisiä rassaamaan. Ethän sä ees kuuntele ketään, ellei sulle lässytellä miten ihana oot.

Tältä miustakin alkaa tuntumaan... :/

Kuin myös...

Miten mä tämän nyt muotoilisin? Älä siitä välitä mitä mieltä PALSTALLA susta on anonyymit ihmiset joita et tunne. Kaipa moni ajattelee että sulla ois isompia kuvioita selvitettävänä. En tiedä miten vakavia, sillä kirjoitettuna asiat näyttää just siltä kuin sanamuoto on. Mutta kun olet "huutanut apua" monesti sellaisiin asioihin jotka oikeesti pistää huolestuttamaan, ja toisaalta suhtaudut samalla vakavuudella jos tapetti menee vinoon, niin moni ei kai oikein ole pystynyt luomaan susta ihan selkeää mielikuvaa vaikka paljon asioita palstalla kerrotkin.

:hug: en halunnut loukata ja yritin pyöritellä tämän kohteliaaseen muotoon, oikeesti vaikutat impulsiiviselta ihmiseltä, mutta selvästi rakastat lapsiasi ja haluat heidän parasta, mutta homma ei ole ihan täysin hanskassa käytännön puolelta. Elämä on kaikille meistä opettelua koko elämänkaaren eri vaiheissa, joten älä ole liian ankara itsellesi äläkä takerru menneeseen, vaan mieti mikä eidän tilanne on NYKYÄÄN ja miten sitä pitää työstää että tulevaisuus näyttäisi hyvältäö koko perheelle

Kiitos!
kyllä mä sen mietin ja toki ole impilssivinen mutta se on jo geneeissa eikä päässä,mä olin jo lapsudesta asti tommonen ja temperamentti löytyy ,sen takia yritän kaikki tehdä parempi kuin vaan voi olla :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Miten mä tämän nyt muotoilisin? Älä siitä välitä mitä mieltä PALSTALLA susta on anonyymit ihmiset joita et tunne. Kaipa moni ajattelee että sulla ois isompia kuvioita selvitettävänä. En tiedä miten vakavia, sillä kirjoitettuna asiat näyttää just siltä kuin sanamuoto on. Mutta kun olet "huutanut apua" monesti sellaisiin asioihin jotka oikeesti pistää huolestuttamaan, ja toisaalta suhtaudut samalla vakavuudella jos tapetti menee vinoon, niin moni ei kai oikein ole pystynyt luomaan susta ihan selkeää mielikuvaa vaikka paljon asioita palstalla kerrotkin.

:hug: en halunnut loukata ja yritin pyöritellä tämän kohteliaaseen muotoon, oikeesti vaikutat impulsiiviselta ihmiseltä, mutta selvästi rakastat lapsiasi ja haluat heidän parasta, mutta homma ei ole ihan täysin hanskassa käytännön puolelta. Elämä on kaikille meistä opettelua koko elämänkaaren eri vaiheissa, joten älä ole liian ankara itsellesi äläkä takerru menneeseen, vaan mieti mikä eidän tilanne on NYKYÄÄN ja miten sitä pitää työstää että tulevaisuus näyttäisi hyvältäö koko perheelle

Peesi, Hienosti kirjoitettu :)

Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
ihan oikeesti..sä avasit aivan samanlaisen keskustelun sekä eilen että toissapäivänä..eikö sieltä tippunut vastausta..ei juma :headwall:

ja MIKSI sä avaat joka kerta mun keskustelu jos mä olen niin ärsyttävä,tiedätkö sinäkin ärsytät mua hirveästi mutta mä en komentoi sellaista ikinä

koska jonain päivinä täällä ei ole muita kuin sun keskusteluja!!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
minä en menneitä muistele ,tämä palsta on olemassa jotta me äidit saamme purkkaantua edes jonnekin .jaksamista savanna ,älä välitä aina jotkut luulee olevansa muitten yläpuolella ja he on muka aina oikeassa.

Kiitos =) :hug: edes joku on palstalla ihminen :hug:

ja taas huomioit vaan sellaisen joka on sun kanssa samaa mieltä. ihan turhaan kysyt neuvoja, kun et huomioi kuin sua miellyttävät.

Minulle on ihan sama mitä ihmiset täällä kirjoittaa, mutta mietin vaan kun joka toinen aloitus sinulla on sinun pahasta olostasi ja seuraavaksi 5min. kuluttua saatat valittaa vääränlaisista tapeteista. Siihen väliin sitten lapsen sairaus. Ymmärrän vakavat aiheet, mutta välillä tuntuu, että sinulla on mennyt todellisuuden taju kokonaan.

OHO!!!!Taas uutta,niin katsokaa ,katsokaa vaan miten minusta tehdän idiottia täällä,olen ihan sairaas idiotti ja harmaat vaan jaksa ja jaksa,kyllä mä muistan ja joskus ei kun mulla on paljon muuta muistuttava kun SE ...........piip................palsta

Sitä sä oot, turha yrittää karat totuudelta

Kun sä kysyt täältä neuvoa johonkin asiaan, niin miksi et sitten ota niitä neuvoja vastaan vaan teilaat ne vääriksi ja huonoiksi, vaikka ne olisi ainoa ratkaisu sun ongelmaasi?

Vähän vastaavaan olen myös minä tärmännyt kun vastasin ystävällisesti kysymykseesi mistä erästä tiettyä tuotetta voi ostaa. Nauru-hymiöitä ja ihmettelyä sain vain kiitokseksi neuvoistani. Tuli silloin vaan mieleen että miksi kysyt jos et halua saada vastauksia. Sittemmin olenkin pyrkinyt pysymään pois ketjuistasi, mutta tässä minä taas olen.

ihan oikeesti..sä avasit aivan samanlaisen keskustelun sekä eilen että toissapäivänä..eikö sieltä tippunut vastausta..ei juma :headwall:

ja MIKSI sä avaat joka kerta mun keskustelu jos mä olen niin ärsyttävä,tiedätkö sinäkin ärsytät mua hirveästi mutta mä en komentoi sellaista ikinä

mikähän sua ei tässä elämässä ärsyttäisi

entä sua?Sua ainakin kaikki ärsytävät,sun mielestä kaikki pitää olla täydellistä ja jos joku tekee jotain väärin niin sä avaat vain suu ja komentoit ilkeästi,se on niin naurettava

olipas savanna taas niin kiltisti sanottu!! sä auot päätäs taas ihan samalla tavalla ku jotkut joskus sullekin!

no mutta kuka tässä aloitti aukomisen, kysyn vaan!

Mua sä olet alkanut ärsyttää siksi, että olen aikoinani ihan todella yrittänyt vastailla asiallisesti sinulle ja tukea ja ymmärtää. Kirjoittanut pitkästi ja antanut käytännön vinkkejä. MUTTA et ole ikinä osoittanut pienintäkään merkkiä, että olisit lukenut ja ymmärtänyt kirjoitukseni. Sen sijaan huutelet "up up antaka lisä ehdotuksia kommentoika mua ahdista". Eli olen alkanut ajatella, ettet oikesti halua ratkoa ongelmiasi, vaan kaipaat vain ja ainoastaan huomiota. Ja tässä sitä siis sinulle, ole hyvä!

Alkuperäinen kirjoittaja ole hyvä:
Mua sä olet alkanut ärsyttää siksi, että olen aikoinani ihan todella yrittänyt vastailla asiallisesti sinulle ja tukea ja ymmärtää. Kirjoittanut pitkästi ja antanut käytännön vinkkejä. MUTTA et ole ikinä osoittanut pienintäkään merkkiä, että olisit lukenut ja ymmärtänyt kirjoitukseni. Sen sijaan huutelet "up up antaka lisä ehdotuksia kommentoika mua ahdista". Eli olen alkanut ajatella, ettet oikesti halua ratkoa ongelmiasi, vaan kaipaat vain ja ainoastaan huomiota. Ja tässä sitä siis sinulle, ole hyvä!

Samat fiilikset mulla. (Olen vasta tänään mustunut, harmaana sinulle aikaisemmin kirjoitellut ja ihan asiallisesti).

Alkuperäinen kirjoittaja hhm:
Alkuperäinen kirjoittaja ole hyvä:

Samat fiilikset mulla. (Olen vasta tänään mustunut, harmaana sinulle aikaisemmin kirjoitellut ja ihan asiallisesti).

mä voisin yhtyä näihin.

Ja taas! Monia kertoja olen minäkin tyhmyyttäni langennut puolustamaan ja auttamaan Savannaa.Nykyään huomannut,että nämä toistaa aina samaa kaavaa;Savanna on niii-iin surullinen ja kerjää säälipisteitä.Kun joku yrittää neuvoa tms.,ja vastaus ei ole täsmälleen kuten rouva haluaa,heittäytyy hän ilkeäksi ja alkaa kiukutella.Soromnoo,ja usko pois kun sanon,että ei tuota muutkaan kauan jaksa.

Yhteistyössä