Sanokaa että tämä syntyy kohta, en jaksa enää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuskainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuskainen

Vieras
Olo on vain niin kertakaikkisen kurja kipujen kanssa... Kun ei enää nukkua voi. Lääkäri vain sanoi että no eihän sitä sittenkään enää nukuta kun vauva syntyy, eli toisinsanoen en ilmeisesti saa valittaa. Eri asia kai valvoa itkevän vauvan kanssa kuin kipujen kanssa... Nyt vaan tuntuu etten saata istua, en seisoa enkä kävellä, makaaminen alkaa olla mahdotonta kummallakaan kyljellä, puutuu ja särkee ja niskat ovat kovilla muutenkin, sama miten asettelee tyynyjä pään alle, jalkoväliin tai mihinkään...

Kolmatta siis odottelen jo, kohdunkaula on kadonnut ja parille sormelle auki ja pehmeä kohdunsuu.

Supistellut jo toista viikkoa, nyt pari päivää enemmän kipeästi, epäsäännöllisiä lähinnä, välillä voi tulla pari tuntia säännöllisiä. Supistuksen tullessa, nyt pari päivää, on ollut ihan hillitön ponnistamisen tarve, ja se lantiopohjan rentoutus, ns kevyt ponnistus on helpottanut oloa...
Painetta tuntuu alapäässä, lantiota särkee ja selässäkin tuntuu jomotusta, välistä tuntuu että olisi pää jalkovälissä, toisinaan tuntuu kuin olisi jokin kupla alapäässä...

Eihän tässä voi enää mennä kovin montaa päivää? rv38 ja risat menossa... Kaksi muuta syntyneet samoilla viikoilla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
voisitkohan olla enempikin auki jos oikeasti ponnistuttaa? Kävisin kyllä näytillä.

En jaksa lähteä tekemään toista turhaa reissua. Yhden kerran ollaan jo näytillä käyty, naureskellen pistettiin kotiin kypsymään vaan... :( Joten seuraavan kerran taidan mennä sitten kun pää jo näkyy...

Kyllähän tuo kuulostaa lupaavalta, mutta mutta... Saisitko supistuksiin terävyyttä jollain konstilla? Ehkäpä sillä konstilla lähtisi synnytys käyntiin. Tsemppiä! Uskon sinulla olevan aivan tuskastuttavan hankala olo!

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Kyllähän tuo kuulostaa lupaavalta, mutta mutta... Saisitko supistuksiin terävyyttä jollain konstilla? Ehkäpä sillä konstilla lähtisi synnytys käyntiin. Tsemppiä! Uskon sinulla olevan aivan tuskastuttavan hankala olo!

Kun keksisi millä tavalla. Siivotakaan en jaksa enää kun kävely tuottaa hankaluuksia... Olen vain yrittänyt keinolla millä hyvänsä rentoutua ja löytää jonkin asennon jossa olla. :/

Oletko varma etä haluat että sulle sanotaan että syntyy se kohta? Sit sua ketuttaa entistä enenmmän jos ei synnykään vielä aikoihin. Niin ainakin mulle kävi.

Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:
Oletko varma etä haluat että sulle sanotaan että syntyy se kohta? Sit sua ketuttaa entistä enenmmän jos ei synnykään vielä aikoihin. Niin ainakin mulle kävi.

Jos joku voisi luvata että huomenna olen mahaton :D

Tiedän tunteen... Alaosan tilanteesta en tiedä sen enempää, pehmeenä ollut jo pari viikkoa. Mutta ihan järkyt supparit, krampit yms koko ajan päällä. Viikkoja 38+?
Siivous yritetty, saunassa olen käynyt koko raskauden, seksikään ei auta... Alkaa pikkasen olla kypsä olo!

:hug:

*muok*
Joulukuun puolesta välistä lähtien sanottu, että riski on syntymiseen... no eipä ole tullut. Mun tuurilla mennään johonkin 42+?