sanokaa jotain, olen ihastumassa tummaihoiseen mieheen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hämmentynyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hämmentynyt"

Vieras
hmm... tämä kuulostaa varmaan kamalalta ja ahdasmieliseltä, mutta pakko nyt kumminki purkaa..

olen nyt ihastunut tummaihoiseen mieheen ja tämä tuottaa tosi outoja ajatuksia mulla... olen asunut aina pikkupaikkakunnilla enkä juuri tuntenut ketään maahanmuuttajia, ihan vasta viime vuosina työni kautta olen tutustunut maahanmuuttajiin ja ystävystynyt monien kanssa.... en koe, että olisin jotenkin sisimmältäni rasistinen, mutta nyt kun olen sitten kehittänyt tämmösiä romanttisia tunteita yhtä kohtaan, niin mulla on tullut kauheasti pelkoja...

tämä mies opiskelee yliopistossa ja käy töissä ja on siis työperäinen maahanmuuttaja... hän on tosi fiksu ja äärimmäisen paljon kohteliaampi kuin kukaan mies jota olen ikinä tavannut.. niin miksi mä koko ajan pelkään, että hän pistää jotain tyrmäystippoja mun juomaan, tai raiskaa mut jollain pimeällä kadulla tai varastaa mun rahat jne jne.... tää on ihan kamalaa... tuntuu että koko ajan muitten varoitukset kaikuu päässä, että jos on ulkomaalaisen kanssa niin ne kidnappaa lapset ja raiskaa pusikossa... :/ nää on ihan kauheita ajatuksia kun mä olen ihan hurjan ihastunut tähän mieheen... :( siis todella pitkään aikaan mulla ihan hengitys salpautuu kun mietin jotakuta miestä <3...

Tässä karussa maailmassa kuka tahansa mies voi viedä sun rahat tai raiskata sut.

Muiden varoituksista ei kannata paaaaskan vertaa välittää - sinähän se oot joka tuon miehen tuntee, ja jokainen on yksilö. Mutta älä nyt vielä lapsia kaapattavaksi tee jos vasta ihastumisasteella olet ;)

mä en halua tääl puhua hänestä ihan hirmu tarkasti.. mut siis ei ole suomen kansalaisuutta, on täällä töissä ... ajatus ei ollut nyt väsätä lapsia tai mennä naimisiin, siis lähinnä deittailla, mulla on tiedossa, että hän palaa kotimaahansa jossain vaiheessa..

varmaan sun päähän vaan iskostunu liian hyvin kaikki varotukset, kaikki suomalaiset miehetkihän on juoppoja vaimonhakkaajia eikös? :D hän vaikuttaa mukavalta eli anna mennä! samanlailla vois käyä vaikka olis suomalainen..

Helpommalla pääset elämässä, jos jätät väliin. Kokemusta on, ulkomailla ulkomaisen miehen vuoksi asuvana... ihonvärillä ei mitään merkitystä, mutta eri kansalaisuudella kylläkin.

Tuo ihastus on sinulle ihan hyväksi. Ei välttämättä siksi, että siitä syntyisi mitään vakavaa, vaan siksi että se on omiaan ennakkoluulojesi voittamiseksi. Itse olen opiskellut/työskennellyt ulkomaalaisperäisten ihmisten kanssa, enkä pitäisi suhdettakaan mahdottomana... mutta huomioi mahdollisten tulevien lasten varalta hänen kotimaansa kulttuuri ja uskonto. Niistä voi tulla ikäviä kitkoja myöhemmin.

joo siis mut on todella aivopesty... voin myöntää että mun sukulaisista tosi moni on aika rasistinen ja oikeen herkuttelee kaikilla kamalilla tarinoilla mitä tapahtuu jos lähtee ulkomaalaisten kanssa mihinkään..

tiedän tästä miehestä sen verran että hänen suvustaan useampi on opiskellut ulkomailla ja myös työskentelee ulkomailla ja hänellä on kai ajatuksena myös työskennellä ympäri maailmaa.. eli siis semmonen kevyt seurustelu tässä ois kai mielessä.. mulla on jo lapsia, niitäkään en halua enempää.... mut en ole uskaltanut hälle antaa vielä edes numeroani... ihan vauhkoa...

mä oon niin ihastunut häneen etten pysty muuta ajattelemaankaan ja veetuttaa kun en antanut numeroani tänäänkään ja nään hänet vasta huomenna :D

[QUOTE="hämmentynyt";25462232]no ei kai se ympärileikkaus sen miehen syy ole.. :O[/QUOTE]

väitinkö niin? Jotkut silpouttavat itsensä psyykoseissaan vasta vanhempana, silloin se on.

Jonkun syy se kuitenkin on. Ja en kannata ko toimintaa, vaan boikotoin. Oppivatpa kiduttajat olemaan typistelemättä vauvojaan

Mun elämässä taas ei ole ollut sillä kansalaisuudellakaan. Ainakaan ekaan lähes 11 vuoteen. Ainakaan mitään negatiivista merkitystä.

Tunnen monia, joilla on. Esim lasten takia eivät pääse muuttamaan takaisin kotimaahan. Rahan meno voi olla huikeaa eri maihin matkustellessa, koska sukua on eri puolilla maailmaa. Erilaiset kulttuurierot voivat tulla esiin vasta pitkän ajan päästä elämäntilanteiden muuttuessa. On toki hyötyjäkin, mutta itse tekisin asiat nyt toisin.

En varoita siitä ihonväristä, vaan siitä, että sulle tulee tuollaisia asioita mieleen. Ehkä sun vaisto sanoo, että tämä mies on vaarallinen, ei kannattaisi olla, vaikka ihastunut oletkin?
Kannattaa luottaa intuitioon, vaikka sitä nyt sotkiskin se, että kaveri on eri kulttuurista. Kamalan paljon muita kohteliaampi mies kun saattaa oikeasti olla juurikin se vaimonraiskaaja...

Olen itse seurustellut sekä suomalaisten että ulkomaalaisten kanssa, sekä tehnyt töitä ulkomailla, ja kyllä ne hälytyskellot soi ihan aiheesta silloin kun soi. Ei rodun tai värin vuoksi.

Yhteistyössä