V
Väsynyt
Vieras
Tämä minun väsymys on menny jo ihan käsittämättömäksi. Minun pitää nukkua joka päivä päikkärit että saisin edes sen verran virtaa jotta jaksan lapsen iltapesut ym. Käyn koulussa normaalisti, nukun 7-8tunnin yöunie mut silti en jaksa edes päivärutiineita.(en uskalla ajaa autoa lapsi kyydiss enää kun meinaan nukahtaa rattiin)
Minua myös välillä huimaa. Tuntuu et jotenki silmissä pimenisi.
Ja nämä vatsakivut. Ylävatsa on välillä niin kipeä ja turvonnut ja ilmaa täynnä ettei pallompaa voi olla. Ja IHAN KAAMEAT ilmavaivat.
Meillä ei ole seksiä miehen kanssa ollut moneen kuukauteen kun en jaksa alkaa millekään,ei ole voimia. En jaksa käydä kaupassa, vaan mies käy lasten kanssa kun itse en jaksa, olen liian väsynyt,
Ajattelin varata ensi viikolla lääkärille ajan..en tiedä nauraako pihalle mut käyn kysymässä.
Onko muilla ollut tämmöistä?Mikä voisi olla vialla?
Minua myös välillä huimaa. Tuntuu et jotenki silmissä pimenisi.
Ja nämä vatsakivut. Ylävatsa on välillä niin kipeä ja turvonnut ja ilmaa täynnä ettei pallompaa voi olla. Ja IHAN KAAMEAT ilmavaivat.
Meillä ei ole seksiä miehen kanssa ollut moneen kuukauteen kun en jaksa alkaa millekään,ei ole voimia. En jaksa käydä kaupassa, vaan mies käy lasten kanssa kun itse en jaksa, olen liian väsynyt,
Ajattelin varata ensi viikolla lääkärille ajan..en tiedä nauraako pihalle mut käyn kysymässä.
Onko muilla ollut tämmöistä?Mikä voisi olla vialla?