Sanokaa mikä mulla on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Haluan tuosta miehestä eron. En vaan oo onnellinen enään sen kanssa.
Mies on kuin "unelma", ei juo,tekee kotitöitä ihan pyytämättä, hoitaa lapsia, kokkaa,tekee kaikkensa meidän puolesta, mä oon tosi pienellä äitiyspäivärahalla kotona, vähän päälle minimin ja miehen mielestä rahat on kuitenkin yhteisiä ja saan käyttää miehen palkaa omiin tarpeisiin (vaatteisiin, meikkeihin,ihan mihin haluan) niin paljon kuin haluan.Ei ikinä tappele tai räyhää ja minä ja lapset ollaan aina etusijalla ihan missä vaan.Kehuu meitä ja osoittaa rakkauttaan sanoin ja elein päivittäin.

Mutta en mä oo onnellinen, mulla on tunteet kuolleet pian kokonaan, se huono puoli miehessä on että ei se ota mua tosissaan, jos nyt sanon että haluan eron, ei se usko vaan ajattelee että kohta mä sanon että en haluakkaan, näin on käynyt 2 kertaa ja mä oon vaan jäänyt suhteeseen vaikka oisin halunnut lähteä, en vaan enään jaksa,lapset on 1v ja 3v.

taitaa olla niin että mies on ns. liian kiltti.. sulla ei oo elämässä mitään haastetta... :snotty: mutta jos tosissaan haluat eron niin sitte sun pitää järjestää asiat niin... kyllä se mies huomaa että olet tosissas kun paperit täytät... mutta suosittelen nyt ekaks kuitenkin hakemaan jotain jännitystä teidän kahden välille...

Alkuperäinen kirjoittaja voisko olla:
Se on liian kiltti, sun tossun alla. Sä et jaksa sitä sen takia?

Ei se oo tossun alla, ihan itse päättää omista teoistaan ja menemisistään. En ole koskaan tehnyt mitään sellaista, että mies olisi joutunut tossun alle. Liian kiltti se kyllä on, kuuluu ihan sen perus luonteeseen..En mä tiedä, en vaan enään jaksa mitään :/

Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään:
taitaa olla niin että mies on ns. liian kiltti.. sulla ei oo elämässä mitään haastetta... :snotty: mutta jos tosissaan haluat eron niin sitte sun pitää järjestää asiat niin... kyllä se mies huomaa että olet tosissas kun paperit täytät... mutta suosittelen nyt ekaks kuitenkin hakemaan jotain jännitystä teidän kahden välille...

Kun ei se älyä!! Se ei älyä että vaikka sillä ei kiinnosta baarit, niin mulla saattas silloin tällöin kiinnostaakkin ja menisin kavereiden kanssa. Mutta se on niin hirveetä kitinää sen jälkeen jos meen käymään! Joka vitun päivä pitäs vaan olla kotona,kotona ja kotona!! Mä oon jo päivät lapsien kanssa kotona, en mä jaksa olla 24/7 vaan kotona :( Nytkin oli mahdollisuus muuttaa takas paikkakunnalle missä mun kaverit asuu 100km päähän, mies ois saanut jopa parempi palkkasen työpaikan sieltä, mutta ei, kun asutaan nyt täällä kun herra on koko ikänsä asunut täällä..VITTU!!

Hei! Oletkohan nyt ihan tarkkaan miettinyt asiaa. Jos sinulla on nyt masennusta päällä ja tuntuu tuolta. Voisitko ottaa miehesi joku ilta pöydän ääreen ja kertoa rehellisesti miltä sydämessä tuntuu. Jos eroatte nyt ihan vaan ilman mitään "selvittelyä" suhteessa niin ajattele jos tulet katuma päälle ja onkin liian myöhäistä..
Jaksamisia.. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja sweet baby J:
Hei! Oletkohan nyt ihan tarkkaan miettinyt asiaa. Jos sinulla on nyt masennusta päällä ja tuntuu tuolta. Voisitko ottaa miehesi joku ilta pöydän ääreen ja kertoa rehellisesti miltä sydämessä tuntuu. Jos eroatte nyt ihan vaan ilman mitään "selvittelyä" suhteessa niin ajattele jos tulet katuma päälle ja onkin liian myöhäistä..
Jaksamisia.. :hug:

Eipä se ymmärrä, ei se koskaan ymmärrä että olen tosissani tuollaisessa.. Ärsyttää kun ei voi puhua kuin aikuisen ihmisen kanssa, "on meillä kaikki hyvin" on aina sen vakilause jos alan puhumaan meidän suhteesta, tai "mikä tässä mätää" ja sitten ei osaa puhua kun selitän.Oon niin loppuu palanut

Yhteistyössä