Sanokaa minulle nyt järkeä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Päivävirka 100% vai yövirka 100% päätös pitää sanoa pomolle huomenna kl. 10.00.
Rahaa saisin noin 200 euroa enemmän käteen yötyöstä.
Lapset pian 3 v ja 6v. Aloittaa pitäisi työt 1.4.08
En osaa päättää.

Päivä ehdottomasti....mä olen jos jonkinlaista vuoroa tehnyt, ja kyllä täytyy sanoa että lasten kanssa päivä on kaikkein paras, vaikka siinä rahallisesti hieman menettääkin..en enää helpolla lähde yötä tekemään.

tää oli täällä jo päivemmällä eiks vaan... sillonkin tais tulla palautetta että pitäs päivähomma ottaa, mutta olen sitä mieltä että sun pitää itte päättää, jos sulle sopii tuo yöhomma niin eikun vaan, kyllähän raha reikänsä löytää...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Vierailija:
Monta yövuoroa joutuisit tekemään peräkkäin ja miten vapaat menisi?

Yövuoro klo 21.15-07.15. 1 viikko ma,ti,pe,la,su öitä 2.viikko ke,to öitä ja siten sitten viikosta toiseen.

Eli ke-to vapaita, seuraavalla ma-ti, pe-su... Vaikea valinta. Jos ei rahasta tiukkaa, tekisin päivää, jos lainoja ja paljon menoja, yötä.

Alkuperäinen kirjoittaja mii:
200 euroa on loppuviimeksi pieni raha, jos ei jaksakaan yötyötä. Saatko päivisin nukuttua, että jaksat niitä öitä?

Viime aikoina olen nukkunut yövuoron jälkeen 9-14.30 välisen ajan, kerran välillä heränneenä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja mii:
200 euroa on loppuviimeksi pieni raha, jos ei jaksakaan yötyötä. Saatko päivisin nukuttua, että jaksat niitä öitä?

Viime aikoina olen nukkunut yövuoron jälkeen 9-14.30 välisen ajan, kerran välillä heränneenä.

Riittääkö se sulle?
Mulle ei riitäisi, mä palaisin loppuun tuolla unimäärällä ja noilla yövuoroilla.
Mutta sä tunnet itse itsesi ja jaksamisesi.
Mä valitsisin päivätyön.

Sitten vielä etten ole päivätöitä tehnyt viiteen vuoteen vaikka talossa olenkin ollut 7 vuotta. Siinä on kans kova kynnys mennä päivään. Tietysti porukkaa on enemmän kun yöllä on yksin. Tottuukohan siihen? ja jaksaako sitä sosiaalista kanssakäymistä?

Yhteistyössä