Sanokaa mitä mun pitäis tehä olen niin masentunut!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
Ja mull on kaks pientä lasta kotona!en jaksa mitään tehä!!!Lääkärin luo en halu mennä kun imetän enkä halua käytä lääkeitä!Olen ihan loppu.Vaan koko ajan pelkoja päässä

Hakeudu ihmeessä hoitoon, sekin auttaa kun saa jutella jonkun kanssa. Soita Neuvolaan tai mielenterveystoimistoon. Helpottaa pelkoja kun on joku muukin niistä tietoinen. Ei kannata päästää väsymystä liian pitkälle. Ei ne väkisin sulle lääkkeitä syötä jos et itse halua.

nii tiedättekö mitä kun mull oli esikoisen jälkeen myös huoli mä sanoi neuvolassa he sanoivat että mull on synnytykseen jälkeineen masennus,sit mä en suostunut syödä lääkeitä,ja onneks se meni itsestään ohi nopeasti...Sitten kun mä olin raskaana toinen kerta neuvolan täti sanoi heti jos masennus toistu ja sä et suostu syödä lääkeitä me voidaan lähettää sua pakko hoitoon :o ...Nii sen taki mä en halua soita mihinkään

Alkuperäinen kirjoittaja :/:
nii tiedättekö mitä kun mull oli esikoisen jälkeen myös huoli mä sanoi neuvolassa he sanoivat että mull on synnytykseen jälkeineen masennus,sit mä en suostunut syödä lääkeitä,ja onneks se meni itsestään ohi nopeasti...Sitten kun mä olin raskaana toinen kerta neuvolan täti sanoi heti jos masennus toistu ja sä et suostu syödä lääkeitä me voidaan lähettää sua pakko hoitoon :o ...Nii sen taki mä en halua soita mihinkään

Ei voida lähettää ellet psykoosissa ole! Ei masennuksen takia pakkohoitoon joudu!

ainakin mun neuvolan täti sanoi että Suomessa on semmonen laki jos on masentunut ja enemmän kun kaks lasta sit lähetetään pakko hoitoon,,jos vaan äiti ei suostu syödä lääkeitä

Alkuperäinen kirjoittaja :(:
ainakin mun neuvolan täti sanoi että Suomessa on semmonen laki jos on masentunut ja enemmän kun kaks lasta sit lähetetään pakko hoitoon,,jos vaan äiti ei suostu syödä lääkeitä

höpö höpö tuommoista laki suomessa ole

Alkuperäinen kirjoittaja Taare:
Alkuperäinen kirjoittaja :(:

höpö höpö tuommoista laki suomessa ole
oikeasti!!!!!!!Vitsi!!!Miks hän sitten sanoi niin?!

Yhteistyössä