Sanokaa mitä sanotte, mutta sellaisia seurustelevia/rakastuneita miehiä ON, jotka näkevät vain oman rakkaansa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Ja ei, en ole hyväuskoinen vaimo vaan veljeni on tuollainen mies. :) Jos hän seurustelee ja/tai on rakastunut, hän näkee vain sen rakastamansa naisen. Olen monesti kuullut ja nähnyt, ettei häntä kiinnostaa silloin yhtään ketään muu eikä edes vilkuile muita naisia "sillä silmällä". Kun kerran kaikki miehet pettää palstan mukaan. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Kepsis:
tyrskis :D ei katselemisessa ole ollut ikinä vikaa vaan siinä että ei tiedä missä se sopivuuden raja menee

Joidenkin mielestä kaikki miehet vilkuilevat muitakin naisia, mutta veljeni ainakin on rakastuneena täysin välinpitämätön kaikkia muita naisia kohtaan. Hassua, että joidenkin mielestä todellisuudessa kaikki miehet pettää. Tuskinpa vaan, jos ei edes kiinnosta yhtään muut kuin oma rakas.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kepsis:
tyrskis :D ei katselemisessa ole ollut ikinä vikaa vaan siinä että ei tiedä missä se sopivuuden raja menee

Joidenkin mielestä kaikki miehet vilkuilevat muitakin naisia, mutta veljeni ainakin on rakastuneena täysin välinpitämätön kaikkia muita naisia kohtaan. Hassua, että joidenkin mielestä todellisuudessa kaikki miehet pettää. Tuskinpa vaan, jos ei edes kiinnosta yhtään muut kuin oma rakas.

yleistykset on aina sieltä syvältä :)

Miun mies on myös tuollainen :) Superuskollinen ollut 11 vuotta,ja oli edellisiäkin tyttöystäviään kohtaan ollut samanlainen. KAIKKI aina muistuttavat miten onnellinen minä olen kun moisen uroksen sain,on niin hyvä ja kiltti...Eli jos meillä on pienikin tora niin koko suku puhuu miten pas*a minä olen (siis minun suku!) :D

Yhteistyössä