Sanokaa mitä teen???? Haluan olla sinkku!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:
Yksinhuoltajan elämä se varmaan vapaata onkin :kieh: :kieh: :kieh:

Minulle on moni eronnut todennut ettei ikinä aiemmin ole ollut niin paljon omaa aikaa.

No totta. Toisaalta osa yksinhuoltajista on kiinni lapsessaan 24/7/365, jos isä ei kanna vastuutaan ja tukiverkkoja ei ole.

Joo ihan oikeassa olet. Tarkoitin toki tilannetta jossa lapsilla on kaksi vanhempaa ja kaksi kotia.
Usein ero antaa aikuisille enemmän sitä omaa aikaa ja mahdollisuutta rentoutua mutta lapsilla stressi kasvaa kun seilataan kahden kodin väliä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Hisu:
Mieti nyt loppuun asti ensin... vaikka olisit menevää tyyppiä niin ei se meneminen yh:na niin helppoa ole, varsinkaan pikkuvauvan kanssa. Enemmän pääset luultavasti kulkemaan jos mies on mukana kuvioissa. Ja hän on kuitenkin lasten isä(?), mieti heitäkin...

Oon miettinyt jo liikaakin, mutta hän ei mieti minua, sen takia olen yksinäinen ja ahdistunut. Kyllä minä yh:na olisin onnellisempi, mieheni saisi lapset vaikka joka viikonloppu

"mieheni saisi lapset vaikka joka viikoloppu" taas poljetaan isän oikeuksia.miksi et ota itse lapset joka vkonloppu ja ole ilman vkot?joka toinen vkko isällä joka toinen äitillä.yhteinen koti jää ja vanhemmat asuvat vuoroviikoin lasten kanssa yhteisessä kodissa niin ei tartte lasten ravata kahden kämpän väliä.
kannattaisi myös vihjaista miehelle AJOISSA eroaikeista eikä vasta sitten kun on itse jo päätänyt asian omassa mielessään ja olettanut että toisen pitäisi tajuta.ei tule toiselle puun takaa ja ero voi olla sopuisampi.muista myös valmistautua henkisesti että lapset tulevat saamaan ihanan äiti puolen.jolla onoma tapansa kasvattaa lapsiasi.

Yhteistyössä