Sanokaa miten joku voi kytätä noin tarkkaan jokaista?

Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:
ei mull oo niin paljon rahaa,eniteen menee kymppi :laugh: jos olisi,olisin seisonut vaikka aamu kahdeksalat ja ihan loppun asti kunnes kauppa menisi kinni :D mä eilen voitin 7 euroa!Onneksi olkoon minulle :flower: :D tänään taas pitäis mennä pelamaan vähän,kun menemme prismaan,lupan otan sekuntiaika,ole linjalla :saint: :saint: B)
Ikävää ettet voi kontrolloida itseäsi. Mene yksin pelaamaan, ni ei tartte ipanoiden venttailla vieressä koskaan sinne kaupan kiinni menoon asti.

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
ei mull oo niin paljon rahaa,eniteen menee kymppi :laugh: jos olisi,olisin seisonut vaikka aamu kahdeksalat ja ihan loppun asti kunnes kauppa menisi kinni :D mä eilen voitin 7 euroa!Onneksi olkoon minulle :flower: :D tänään taas pitäis mennä pelamaan vähän,kun menemme prismaan,lupan otan sekuntiaika,ole linjalla :saint: :saint: B)
Ikävää ettet voi kontrolloida itseäsi. Mene yksin pelaamaan, ni ei tartte ipanoiden venttailla vieressä koskaan sinne kaupan kiinni menoon asti.
todella ikävä :D mä pelaan yksin myös,jos olen kaupassa yksin,eli aina kun mahdollista =)

Mee sinä vaan kurittamaan kakaraas fyysisesti, lapsen hakkaaja!

no nii tänään olin vain 5-6minuttia ,en voitanut mitään,en ihan tarkka kelloa olin ottanut :D

Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
Alkuperäinen kirjoittaja ei naurata yhtään:
Alkuperäinen kirjoittaja Panthera leo:
Asioilla on tapana järjestyä, mutta sanonpa vaan että kun kerran tehdään ilmotus -oli se sitten perusteltu tai perusteeton- niin olet aina "mustalla listalla". Ja se on väärin!

Jaksuja!! :hug:
Kiitos,se mikä eniten juuri vaivaa on se että se merkintä säilyy siellä iän kaiken vaikkei me olla tehty mitään väärää ja ilmoitus on aiheeton.

Mutta eikö tuosta pitäisi jo valittaa euroopan ihmisoikeustuomioistuimeen. Ja jos huomataan, että valitus on perusteeton, pitäisi ilmoittaa sen tekijän nimi edes poliisille. Niin paljon on kateutta ja pahansuopuutta.

Ei lastensuojelulla ole mitään mustaa listaa ja silloin kun on tehty (aiheeton) ilmoitus, papereissa lukee syy miksi ilmoitus on tehty, työntekijän raportti tilanteesta ja jos mitään aihetta ilmoitukseen ei ole ollut, papereissa lukee myös että perhe on todettu täysin soveliaaksi ja vanhemmat hoitavat lasta hyvin. Esimerkiksi. Silloin kun ilmoitus on ollut aiheeton, se kyllä pitää merkitä papereihin
Onhan se kaikkien etu että siitä ilmoituksesta jää aina kirjalliset dokumentit, silloinkin kun se on aiheeton.

Yhteistyössä