A
aargh
Vieras
Olisin itse vielä halunnut antaa tälle perheelle tilaisuuden yhtenäiseen perhe-elämään, mutta mies päätti toisin ja haluaa erota ja ero nyt tulee. Meillä on hyvät välit keskenämme ja toivon mukaan näin tulee jatkumaankin. Parisuhde on ollut huono jo pitkän, jossain vaiheessa meillä oli rajuja tappeluita mutta nyt tosiaan on jo viimeiset puoli vuotta ollut aika "seesteistä" . Mies ei halua jatkaa ja ero on tosiasia ja kaikki valmistelut jo tehty. Itse suren ihan hirveästi lapsia, vaikka he ovat nyt ainakin vielä oikein iloisia ja reippaita lapsia ja tietävätkin jotain jo tulevaisuudesta. Uskon että pystymme jatkossakin hoitamaan miehen kanssa kaikki sovussa ja hän on asiallinen mies ja hyvä isä. Hoidamme lasten huoltajuuden vuoroviikoin ja tulemme asumaan vajaan kilometrin säteellä toisistamme.
Olen ihan älyttömän ahdistunut ja surullinen kuitenkin lasten vuoksi, pelkään että heidän elämänsä menee nyt pilalle. Luen netistä (tyhmä minä!!) miten ero vaikuttaa negatiivisesti koko lapsen loppuelämään ja vielä seuraavaankin sukupolveen jne.
Toisaalta olen yrittänyt ajatella että lapsen elämä kai voi olla monella tapaa onnellista kuitenkin, tai on siis monia tapoja saada ylipäänsä onnellinen elämä. Että elämä voi olla siis onnellista vaikka vanhemmat ovatkin eronneet, se että vanhemmat pysyvät yhdessä ei takaa automaattisesti siltikään lapselle onnellista elämää. Ymmärsiköhän kukaan nyt mitä tarkoitan.. Huoh. Vertaistukea kiitos..
Olen ihan älyttömän ahdistunut ja surullinen kuitenkin lasten vuoksi, pelkään että heidän elämänsä menee nyt pilalle. Luen netistä (tyhmä minä!!) miten ero vaikuttaa negatiivisesti koko lapsen loppuelämään ja vielä seuraavaankin sukupolveen jne.