sanokaa nyt mitä mä teen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pinki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pinki

Tunnettu jäsen
04.08.2004
25 067
28
48
Lahti
eli mulla pasahti tää selkä aika kivasti..pystyy istumaan hetken, mutta ylösnousu on yhtä tuskaa. kävely onnistuu hitaasti. mitään ei pysty esim lattialta nostamaan, matalalta pöydältäkin tekee tiukkaa.

huomenna siis olis isäpuolen 60v juhlat ja sinnehän luvattiin mennä.... mua vaan kauhistuttaa se autossa istuminen joku ~1½h ja sitten jos tarvii takapenkkiläisiä auttaa/komentaa, enhä mä pysty sitäkään tekemään, kun kierreliike tekee niin jumalattoman kipeää.

katonko mä nyt aamuun, miltä selkä tuntuu ja jos vähän kipeä uskallanko mä lähteä reissuun? :ashamed: :ashamed:

*tyhmä kysymys. tiedän*

tunnen nuo oireet istuminen on selälle myrkkyä,suosittelen,että hiippailet päivystykseen hakemaan apua,itse en ole selvinnyt,mulle auttaa kun makoilen vähän aikaa,niin pääsen taas liikkumaan.Mutta sinulla on huomenna tärkeä meno niin mene lääkäriin,.

Alkuperäinen kirjoittaja Rontto:
Jos mä olisin sä, jättäisin menemättä. Ajatus jo tuosta ajomatkasta puistattaa :| Ja mitä se olisi sitten perillä??

tuskaahan se. veljesi olisi ainoa joka tuota pienimmäistäkin kantaisi tarvittaessa.

miten mää tän selitän äiteelle? :ashamed:

nolottaa kyllä olla menemättäkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Jos mä olisin sä, jättäisin menemättä. Ajatus jo tuosta ajomatkasta puistattaa :| Ja mitä se olisi sitten perillä??

tuskaahan se. veljesi olisi ainoa joka tuota pienimmäistäkin kantaisi tarvittaessa.

miten mää tän selitän äiteelle? :ashamed:

nolottaa kyllä olla menemättäkin.

Selität? Sä sanot ,että nyt niin että sun selkä ei yksinkertaisesti kestää automatkaa. Pakko sen on ymmärtää.

Ja lisää vielä, sitten se olisi noloa olla menemättä, jos kärsisi itse aiheutetusta krapulasta ja pahasta olosta. :snotty:

Selität? Sä sanot ,että nyt niin että sun selkä ei yksinkertaisesti kestää automatkaa. Pakko sen on ymmärtää.

siis kyllä se ymmärtää... puhuin sen kanssa jo puhelimessa. mutkun sen tietäen...... :snotty:

Anna sen ...... nykästä palko vaan rauhassa. Kyllä se siitä leppyy.

Musta, joka syyttä suuttuu , se lahjatta leppyy :saint:

siis kyllä se ymmärtää... puhuin sen kanssa jo puhelimessa. mutkun sen tietäen...... :snotty:

Anna sen ...... nykästä palko vaan rauhassa. Kyllä se siitä leppyy.

Musta, joka syyttä suuttuu , se lahjatta leppyy :saint:

näinpä näin. mietin sitä J:n tuloa tännekkin, kun mä onneton ne leffaliputkin jo maksoin :headwall:

Yhteistyössä