Sanokaas jotain. Mitä vaan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minä

Vieras
Oikeastaan en jaksais ees puhua tästä mitään, mut ku on kuitenkin niin yksinäine olo ku ei voi kelleskää kuitenkaa kertoa.

Mut mut äsken ku olin menos päikkäreille mies käski siivota yhen kansion sen pöyältä ni sanoin sille et siivoon sen ku herään. Sit se rupes inttään et mun pitäs siivota se heti johon sanoin et siivoon ku herää ku olin jo käyny sänkyyn. No sit mies tulistu ja tuli hiuksista kiskoon siivoon sen...joten joten. Ja ei tietenkään ollu eka kerta. Mut mä oon niin lopussa tän kaiken kaa...et mä en joteki jaksa vaa ees välittää....mutta sanokaa te jotain.

Jep, ymmärrän ton lopussa olemisen, kun ei jaksa enää mitään, ei keksiä mitä tekisi, ei lähteä, ja jääminenkin on syvältä.
Meillä eri syistä, mutta lopussa olen minäkin. Musta ei siis ole juurikaan lohduttajaksi, ymmärtäjäksi kyllä.
Eroperhe.net on hyvä paikka, se keskusteluosio.. Käyppä katsomassa, jos vertaistuki auttaa sinua tekemään päätöksiä suuntaan jos toiseen, tai ainakin ajattelemaan asioita jotenkin, saat hiljalleen itsesi miettimään oikeita ratkaisuja teidän suhteeseenne.
Voimia sinulle, jotakin muutostahan tuo teidän elämä vaatii.

Alkuperäinen kirjoittaja Voi ei:
Koita jaksaa.

Haluaisitko sä erota miehestäsa vai uskotko että se voi muuttua?

En haluis erota, mut en myöskään lapsilli tällästä lapsuutta. Sen pitäs tajuta mennä hakeen itelleen apua, mut tämäki tapahtuma oli mun vika tietty ku oon niin vaikea akka. Tai nii se aina sanoo...ei se kai nää tätä niin pahana ja epänormaalina. Ku sen oma lapsuus on ollu justiiki tällästä.

Alkuperäinen kirjoittaja ppp:
Jep, ymmärrän ton lopussa olemisen, kun ei jaksa enää mitään, ei keksiä mitä tekisi, ei lähteä, ja jääminenkin on syvältä.
Meillä eri syistä, mutta lopussa olen minäkin. Musta ei siis ole juurikaan lohduttajaksi, ymmärtäjäksi kyllä.
Eroperhe.net on hyvä paikka, se keskusteluosio.. Käyppä katsomassa, jos vertaistuki auttaa sinua tekemään päätöksiä suuntaan jos toiseen, tai ainakin ajattelemaan asioita jotenkin, saat hiljalleen itsesi miettimään oikeita ratkaisuja teidän suhteeseenne.
Voimia sinulle, jotakin muutostahan tuo teidän elämä vaatii.

Kiitos. Pitää käyä kahtomassa ku jaksaa. Joteki lohduttavaa, että joku ymmärtää. Oikeen paljon jaksamista sinulle.

Alkuperäinen kirjoittaja ymmärsinkö:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Siis tuli hiuksista kiskoon??? :o

Niin =(

No huh huh. Ei sun tarvitse tuollaista sietää, ketään ei kiskota hiuksista, eikö miehesi osaa siivota itse? Siivositkö ja pyysikö anteeksi sinulta? Onko ennen käyttäytynyt noin? :hug:

No laps oli mun aikana ne sotkenu...joten mun täyty se siivota. Ja siivosin, ja nyt on kun ei ois mitään sattunukaan. =( Ja ei ollu eka kerta.

Niin =(

No huh huh. Ei sun tarvitse tuollaista sietää, ketään ei kiskota hiuksista, eikö miehesi osaa siivota itse? Siivositkö ja pyysikö anteeksi sinulta? Onko ennen käyttäytynyt noin? :hug:

No laps oli mun aikana ne sotkenu...joten mun täyty se siivota. Ja siivosin, ja nyt on kun ei ois mitään sattunukaan. =( Ja ei ollu eka kerta.

siis meinaan ku mies nukku niin laps oli ne kerenny sotkea enkä ollu siivonnu niitä

Mä en kyllä kattos päivääkään enään!Mitä opetat lapsillesi?Että on oikein käydä kiinni tai lyödä?Tää on kärjistettyä tekstiä,mutta teitä löytyy...siis sellaisia naisia jotka siedätte ihan mitä vaan...kun en haluaisi erota...voi jeesuksen kevät!!Se eroaminen ei ole helppoa,mutta onko kynnysmattona helpompaa ja hakattavana?? :|

Niin =(

Sun ei täydy siivota, myös miehesi voi ne myös siivota jos noin paljon häiritsee!

:hug: koita saada itellesi jostain voimia jaksaa ja hankkia apua itsellesi ja lapsille. onko sulla jotakuta hyvää ystävää joka tietää tilanteesi?? joku jolle saat juteltua? pakko saada sitä voimaa päästä irti vaikket ehkä toisaalta haluaisikaan. voimia sulle!

Yhteistyössä