Sanokaas mielipiteenne huomisesta bilemekosta =) (kuvia)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysyypi hän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vingutin:
kaunis tunika :) onko sulla koristeellisimpia saappaita? noi vähän hukkuu sun legginseihin :/

Samaa mieltä :/
Mulla olisi sellaset hopean väriset legginssit mut ne ei taida oikein käydä...
Ei ole ku noi kahdet saapikkaat.
Mut sitte mulla olisi mustat vähän paksummat ribbineulossukkikset.

Alkuperäinen kirjoittaja NaimakasPuuhaSiviä:
Tosi kiva mekko, mutta se istuu mun mielestä vähän huonosti. Ts. ei kyllä tuo parhaita puolia esiin millään tapaa. Älä nyt vaan ota loukkauksena! Joku leveä vyö tai vastaava piristäisi kummasti :)

Juu,leveä vyö esim.olis parempi mut mulla ei ole :/

Suoraan sanottuna tylsa arkimekko, siihen kaivataan ainakin jotain piristetta nayttavimmilla koruilla, huivilla yms. Lyhyet hihat ja kuosi tekevat siita niin arkisen tuntuisen, ei nayta bilemekolta.

Ja vinkki: Laita tukevammat rintaliivit alle.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kaunis tunika :) onko sulla koristeellisimpia saappaita? noi vähän hukkuu sun legginseihin :/

Kokeiles niidn hopeisten legginssien kanssa. Vois toimia paremmin kuin nuo mustat.

ahaa..pystytkö sitten vähän duunaa sun saappaita? etsit jostain jtn
esmes hopeanväristä ketjua? pienellä vaivalla saisit kivoja yksityiskohtia :)

Alkuperäinen kirjoittaja Seera:
Suoraan sanottuna tylsa arkimekko, siihen kaivataan ainakin jotain piristetta nayttavimmilla koruilla, huivilla yms. Lyhyet hihat ja kuosi tekevat siita niin arkisen tuntuisen, ei nayta bilemekolta.

Ja vinkki: Laita tukevammat rintaliivit alle.

Tokkiinsa laitan,nyt en niitä ruvennu vaihtamaan :)

Tosi kiva mekko, mutta se istuu mun mielestä vähän huonosti. Ts. ei kyllä tuo parhaita puolia esiin millään tapaa. Älä nyt vaan ota loukkauksena! Joku leveä vyö tai vastaava piristäisi kummasti :)

Juu,leveä vyö esim.olis parempi mut mulla ei ole :/

Entäs joku huivi kietaistuna lantiolle? Toki siihen ei ihan mikä tahansa huivi kyllä sovi, mutta mutta...

Ja jos ei mitään löydy, niin ole huoleti vaan, kyllä noinkin kehtaa ulos lähteä :)

Mä olisin kyllä jälkimmäisten kenkien kannalla, kun noi ekat hukkuu ja saa vaan pohkeet näyttämään paksummilta -- tokat mukavasti vähän löysät -- jalat näyttää kauniimmalta mun mielestä.

Minäpäs kokeilen niitä toisia leggareita ja sukkiksia ja laitan kuvat,hetkinen...

Loytyyko sinulta mitaan nayttavampia hopeakoruja? Tuo asu kaipaa varsinkin ylaosaan jotain tehostusta ja ryhtia, koska kangas on tuollaista lirua.

joku vyö justiinsa katkaisisi tuon ja antaisi ryhdin,ja tuossa ekassa kuvassa oli hyvä nuo kengät mutta mekosta jotain tosiaan uupuu:)mutta jokaisella ne oma maut :)

Olen teidän kanssa aikas lailla samaa mieltä,ei ole oikein bilemekko ku pitäis olla vähän kaikkee...
Halusin vaan saada varmistuksen,kiitti siitä :)
Mutta mutta,ei hätä ole tämän näköinen,mulla on tosi mageet housut ja paitoja useita.
Minäpä väsäilen kuvia tässä vähän ajan päästä ni katotaan uudelleen :D

Uusimmat

Yhteistyössä