Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja No:paljon pikkusuolasta (esim. kanapiirakkaa, coctailpaloja, palttoonnappeja tuorejuustolla ja kinkulla jne), raikasta cheese-cakea, suklaa-dominopalleroita
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Myyjä sanoi minulle,että kaupan pullapítko riittää..Itse en raaskinut suuria tarjoiluja järkätä,oli omenapiirakkaa,vaniljakastiketta,kahvia ja limsaa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Myyjä sanoi minulle,että kaupan pullapítko riittää..Itse en raaskinut suuria tarjoiluja järkätä,oli omenapiirakkaa,vaniljakastiketta,kahvia ja limsaa
Alkuperäinen kirjoittaja mie:teet sellasen täytekakun me & i logolla
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Myyjä sanoi minulle,että kaupan pullapítko riittää..Itse en raaskinut suuria tarjoiluja järkätä,oli omenapiirakkaa,vaniljakastiketta,kahvia ja limsaa
Sanoo mitä sanoo mutta mä en kehtaisi
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Olisko mokkapalat tarpeeksi makeaa?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä tekisin vaikka kauralastuja ja sellasia suklaariisimurokarkkeja ja tietty kahvia.
Suolaseksi vaikka bruschettoja.Eli patonki ohuiksi viipaleiksi, sivellään oliiviöljyllä ja mausteita päälle. Paahdetaan 200-ast. uunissa 5min, päälle viipale mozzaa ja tomaattia pieneksi hakattuna, vähän mustapippuria. Sairaan hyvää, tätä teen usein kun on niin helppoa ja tajuttoman hyvää. Roomassa käydessä ihastuttiin näihin.
Alkuperäinen kirjoittaja mmm:lohileipiä,juustoisia salaatteja,sienipiirakka...suolaista paljon,makeat voit jättää tekemättä