Sanokaas, mitä haluaisitte kutsujen kahvipöydästä löytyvän?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pinki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Myyjä sanoi minulle,että kaupan pullapítko riittää..Itse en raaskinut suuria tarjoiluja järkätä,oli omenapiirakkaa,vaniljakastiketta,kahvia ja limsaa

Niin ne sanoo aina. Minäkin sanoin noin, kun olin tupperin konsulttina :D

Voileipäkakkua!!! Tää on vaan henkilökohtanen toive, en oo ainakaan kahteen vuoteen sattunut juhliin missä ois tarttu voileipäkakkua eikä itelläkään ole sellasia juhlia ollut. Pitänee kohta ostaa ihan vain viikonlopun iloksi ;)

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
teet sellasen täytekakun me & i logolla

Tämäkin kävi mielessä, mutta hylkäsin ajatuksen. Lasten synttärit niin lähellä, että saa kakkuja väännellä kaksin käsin....

*typoja korjailin. pirskatin näppis, kun patterit loppumassa* :ashamed:

Minä en tuollaisilla kutsuilla kehtaa kysellä reseptejä (onko laktoosia) ja siksi toivon salaa, että emäntä olisi säästänyt keksipaketin/pitkopussin ja että asia muuten vaan selviäsi. Jos ei selviä niin jääpä toisille enemmän kun otan pikkupalan 1-2 kahta sorttia.

Mä tekisin vaikka kauralastuja ja sellasia suklaariisimurokarkkeja ja tietty kahvia.

Suolaseksi vaikka bruschettoja.Eli patonki ohuiksi viipaleiksi, sivellään oliiviöljyllä ja mausteita päälle. Paahdetaan 200-ast. uunissa 5min, päälle viipale mozzaa ja tomaattia pieneksi hakattuna, vähän mustapippuria. Sairaan hyvää, tätä teen usein kun on niin helppoa ja tajuttoman hyvää. Roomassa käydessä ihastuttiin näihin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä tekisin vaikka kauralastuja ja sellasia suklaariisimurokarkkeja ja tietty kahvia.

Suolaseksi vaikka bruschettoja.Eli patonki ohuiksi viipaleiksi, sivellään oliiviöljyllä ja mausteita päälle. Paahdetaan 200-ast. uunissa 5min, päälle viipale mozzaa ja tomaattia pieneksi hakattuna, vähän mustapippuria. Sairaan hyvää, tätä teen usein kun on niin helppoa ja tajuttoman hyvää. Roomassa käydessä ihastuttiin näihin.

Tätä pitää kokeilla! :flower: :p

Yhteistyössä