V
vakkari harmaana
Vieras
Eli mulla ja miehellä monen vuoden suhde takana ja suhteesta 2 pientä lasta Meil on jo monesti ollu taukoja jne. mut ei vielä koskaan lapsien aikana. No nyt meil on tosi isoja ongelmia ja oon siitä syystä lähteny lapsien kaa pois kotoa.
- Suurin syy on miehen aggressiivisuus, siis hyvin lievää semmosta mut kuitenkin on muhun käyny käsiks ja rikkonu paljon mun tavaroita, mut ei ikinä lapsiin
- arki meil on tän kesän aikana kärjistyny silleen, et mies on valvonut lähes kaikki yöt ja tehny öisin omia juttujaan esim koneel ja nukkunu aamusta myöhään, joten ei oo osallistunu perheen arkeen lähes ollenkaa
- muutenkin ollaan riidelty lähes joka pv.
- mies ei tee oikeestaan ollenkaan kotihommia
- on joskus pettäny mua, joten luottamus on edelleen ihan nollassa...eli oon iha sekasi epäilyksistä jos lähtee yksin baariin...ja pelottaa myös se mis kunnos sielt takas tulee
No näistä huolimatta rakastan miestäni kauhesti, ja tottakai hänessä on myös hyviä piirteitä. Terapiaan ei suostu, joten tiiän itekki et ainoo oikea ratkasu on lopullinen ero...mut miks mulla on koko ajan semmone tunne, et miks mä sitteki lähin pois miehen luota...Vaikeaa! =(
- Suurin syy on miehen aggressiivisuus, siis hyvin lievää semmosta mut kuitenkin on muhun käyny käsiks ja rikkonu paljon mun tavaroita, mut ei ikinä lapsiin
- arki meil on tän kesän aikana kärjistyny silleen, et mies on valvonut lähes kaikki yöt ja tehny öisin omia juttujaan esim koneel ja nukkunu aamusta myöhään, joten ei oo osallistunu perheen arkeen lähes ollenkaa
- muutenkin ollaan riidelty lähes joka pv.
- mies ei tee oikeestaan ollenkaan kotihommia
- on joskus pettäny mua, joten luottamus on edelleen ihan nollassa...eli oon iha sekasi epäilyksistä jos lähtee yksin baariin...ja pelottaa myös se mis kunnos sielt takas tulee
No näistä huolimatta rakastan miestäni kauhesti, ja tottakai hänessä on myös hyviä piirteitä. Terapiaan ei suostu, joten tiiän itekki et ainoo oikea ratkasu on lopullinen ero...mut miks mulla on koko ajan semmone tunne, et miks mä sitteki lähin pois miehen luota...Vaikeaa! =(