Sanonpahan tänne nii ei tarvii taas miehelle sanoa, että voihan v** taas...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja terettu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

terettu

Vieras
Isi ei halunnut ostaa pojalleen potkupyörää. Ihan turha vehje kuulemma. Minä ostin, pitäähän nyt pojalla pyörä olla.
Ei ole halunnut lähteä kun olen ehdottanut, että lähdetäänkö ulos testaa pyörää. En myöskään ole vienyt lasta yksi, kun olen ajatellut että molemmat vanhemmat ansaitsevat kokea lapsen ensimmäisen pyöräilyn.
Nyt oli ensimmäinen kerta kun minä olin töissä ja mies kotona lapsen kanssa.
No joo, hirmu kiva että isi on vienyt lapsen ulos pyöräilemään... -Mutta v*** sentää, olisin minäkin sen halunnut nähdä... Kiitos taas helvetisti tästä kun osaat ajatella miltä vaimosta tuntuu.

Jo on ongelmat.. :D

Miten se toinen tai kolmas pyöräilykerta eroaa ekasta? Vai koitatteko että saatta molemmat kokea aina kaikki lapset ekat kerrat? On mahtanut isäkin jäädä monesta ekasta paitsi, varsinkin jos käy töissä.

Ja kyllä, tämä vaan vahvistaa käsitystäni siitä kuinka vaikeita naiset voi olla.

• Tykkää
Reactions: Hilpuri Tilli
:laugh: :laugh: :laugh:

Moisesta asiasta sitä saa draaman aikaan. Olisit vienyt silloin aikaisemmin ilman miestä, jos tätä ei kiinnostanut.

Mies tuskin tajuaa, että sinä olisit ehdottomasti halunnut kokoa tuon hetken ja olet nyt ikuisesti tuosta loukkaantunut.

Niinpä... Ei se tajua eikä ymmärrä eikä osaa ajatella miltä herkkänahkaisesta vaimosta ja lapsen äidistä tuntuu.
Se toisen ajattelu katosi papin aamenen mukana.
Sehän tässä vituttaakin, kun tollasen kanssa en mennyt naimisiin. Sit alkoikin olla nii paljon työreissuilla etten tajunnu millaiseksi on muuttunut kun lasta alettiin tekee..

Samanlaiseks itsekkääks oman ilon ja oman hyvän varmistajaks pitäis vaa alkaa itsekin. Totta. Enhän mää siinä mitään häviä.

Eikö tuossa nyt vois ajatella niin, että siinä on ollut oivallinen laatuaika pojalla ja isällä :). Ja iloita isosti tuosta asiasta.

Ja sitten sinä otat sen oman ensimmäisen kertasi vaikka huomenna, sen tärkeän poika- äiti- laatuajan, jolloin sä pääset ihastelemaan ja nauttimaan tilanteesta :).

prkl.. mää kyllä niin vannon, että jos meille ikinä tulee lisää lapsia, niin MINÄ teen kaiken ensin sen lapsen kanssa. MINÄ pidän sylissä ekan kerran, MINÄ pidän paidan alla, MINÄ vaihdan ensimäisen vaipan, MINÄ kylvetän ensimmäisen kerran, MINÄ pidän kasteen ajan sylissä! MINÄ valitsen mitkä on tarpeeksi hyvät rattaat, Minä Minä Minä! prkl

Juuh. Kivaa on/oli ollut.
Ärsyttää vaan.
Äidillä vaan saisi olla jotain muutakin virkaa kuin vaa kaiken kivan mahdollistaja isälle ja pojalle.
prkl niin ku äitienpäiväkin! Kävivät huoltoasemalla syömässä munkit, mukavaa oli ollu! Mulla ei riitä enää ymmärrys, että aina tota isiä pitäisi ymmärtää, että tärkeintä että isillä ja pojalla on hauskaa, onhan isi kuitenkin töissäkin. No joo-o, niin on, kun itse haluaa olla!
En tasan tarkkaan enää aio ymmärtää yhtään.

Ärsyttää vaan.
Äidillä vaan saisi olla jotain muutakin virkaa kuin vaa kaiken kivan mahdollistaja isälle ja pojalle.
prkl niin ku äitienpäiväkin! Kävivät huoltoasemalla syömässä munkit, mukavaa oli ollu! Mulla ei riitä enää ymmärrys, että aina tota isiä pitäisi ymmärtää, että tärkeintä että isillä ja pojalla on hauskaa, onhan isi kuitenkin töissäkin. No joo-o, niin on, kun itse haluaa olla!

Ok eli teillä on pidempi historia tässä asoiden hiertämisessä.

Parisuhde on valtataistelua. Toisilla ENEMMÄN ja toisilla vähemmän. Lähes kaikilla luulisin jossain vaiheessa jotain. Joidenkin ruusutarhassa vaan on enemmän piikkejä kuin toisilla.

Onpas ärsyttävästi tehty mieheltä. Varmaankin tajusi kuinka sinulle asia oli suuri, ja siksi teki sen. Turha siinä on yrittää esittää tietämätöntä ja yrittää syytellä vaimoa ylireagoinnista, kun juuri sitä on tempullaan halunnut; kiusata ja ärsyttää.

Minä olisin kyllä itse vienyt lapsen heti pyöräilemään ilman miestä, kun kerran noin nuivasti suhtautui asiaan alunperinkin...

Onpas ärsyttävästi tehty mieheltä. Varmaankin tajusi kuinka sinulle asia oli suuri, ja siksi teki sen. Turha siinä on yrittää esittää tietämätöntä ja yrittää syytellä vaimoa ylireagoinnista, kun juuri sitä on tempullaan halunnut; kiusata ja ärsyttää.

Minä olisin kyllä itse vienyt lapsen heti pyöräilemään ilman miestä, kun kerran noin nuivasti suhtautui asiaan alunperinkin...

No voi vittu sentää ku isi viettää lapsen kanssa aikaa.

No sitäpä juuri. Muka viettää aikaa lapsen kanssa, vaikka motivaattorina on vaimolle kettuilu. Asia ei kiinnostanut ollenkaan kun vaimo ehdotteli sitä, ja toivoi yhteistä puuhaa ja lapsen kasvuun liittyvän hetken jakamista. Sitten kun vaimo (jolle asialla oli merkitystä, miestähän koko pyörä ei edes kiinnostanut) on poissa niin äkkiä ulos. Ja varmasti oli mukavaa aikaa lapsella, sitä ei kukaan kiellä, mutta mies tiesi kyllä tarkalleen mitä teki.

Kyllä miehetkin osaa vittuilla ja kiusata, kiusa se on pienikin kiusa.

Mietippäs asiaa siltä kantilta, että se sun miehes ei välttämättä menis sen lapsen kanssa koskaan pyöräilemään ja, jos sen mukaan lähtemistä odottaisit, niin hamaan tappiin saisit odottaa. Tyytyväinen olisin, jos joskus menis, niin ei aina itse tarvisi olla menossa, kun lapsi ei vielä yksinään voi mennä.

Ärsyttää vaan.

Olivatko kuitenkin tehneet sulle äitienpäiväkakun? Toivat aamulla sulle kahvit ja kukat sänkyyn?