Sanonpahan tänne nii ei tarvii taas miehelle sanoa, että voihan v** taas...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja terettu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En tajua miksi ihmeessä odotat, että miehesi pääsee kokemaan ekan,pyöräilykerran kun miestäsi Se ei selvästi kiinnostanu. Mistä miehesi olisi voinut tajuta, että on niin tärkeää nähdä yhdessä Se ensimmäinen kerta,potkupyörän päällä. Olisit vaan mennyt itse lapsesi kanssa pyöräilemään, kun miehellesi ei varmaan ole niin iso juttu toi että näette kaiken yhdessä ekaa kertaa. Ja miehesi tiesi tästä, en usko. Pitää muistaa, että te ette voi miehesi kanssa ajatella asioista samalla,tavalla ja samat asiat ei ole tärkeitä. Et voi odottaa miehesi tekevän juuri niin kuin itse ajattelet. Jos tällaisesta vedät herneen nenään, taitaa elämäsi todella,olla,aika,hankalaa.

[QUOTE="minna";30839821]En tajua miksi ihmeessä odotat, että miehesi pääsee kokemaan ekan,pyöräilykerran kun miestäsi Se ei selvästi kiinnostanu. Mistä miehesi olisi voinut tajuta, että on niin tärkeää nähdä yhdessä Se ensimmäinen kerta,potkupyörän päällä. Olisit vaan mennyt itse lapsesi kanssa pyöräilemään, kun miehellesi ei varmaan ole niin iso juttu toi että näette kaiken yhdessä ekaa kertaa. Ja miehesi tiesi tästä, en usko. Pitää muistaa, että te ette voi miehesi kanssa ajatella asioista samalla,tavalla ja samat asiat ei ole tärkeitä. Et voi odottaa miehesi tekevän juuri niin kuin itse ajattelet. Jos tällaisesta vedät herneen nenään, taitaa elämäsi todella,olla,aika,hankalaa.[/QUOTE]

Nii, tässä on sinänsä monta asiaa.. Ei mies olisi halunnut kylvettääkään ekaa kertaa, ei kiinnostanut, eikä mitään muutakaan.
Mutta mulla taas soi päässä nämä neuvot miten tärkeää on ettei äiti omi lasta kun onhan se isi töissäkin jne. Milloin on äidin aika? Milloin ajatellaan sitä äidin ja pojan laatuaikaa.. Miksi vaan toisen vanhemman kuuluu miettiä mitä tehdään että kaikilla olisi kivaa

Tai mun on siis todella vaikea ymmärtää - että oikeestiko olen ainut ihminen joka miettii melkein kaikessa sitä muutakin perhettä? En mää tee itekseni mitään mikä nyt ois kivaa, vaan mietin haluaisiko muutkin osallistua. Eikö muka muutkin ihmiset mieti, että haluaisiko se toinenkin osallistua tulla mukaan?? Aina mää kysyn haluaako mies tulla mukaan mennäänkö yhdessä, ei sillä ettenkö pärjäis yksin, vaan ajattelen että toinenkin pääsee, tai että yhdessä perheenä on kivempaa?

Unohtui lisätä tuonne väliin, että vaikka miestä ei sinänsä ole kiinnostanut, nii silti on nauttinut kaikista jutuista.
Esim se kylvetys. En kylvettänyt itekseni, vaan odotin että mies tulee kotia ja saa kylvettää. Ja niin vaan se on rakas muisto, josta katsellaan lapsen kanssa kuvia..
Sama tän pyöräilyn kanssa, odotin, koska tiesin miehen tykkäävän, niin kuin olikin tykännyt. Hirmu kivaa heillä oli ollut.
Eikö oikeasti kenellekään muulle ihmiselle tule mieleen, että olis kiva että toisellakin vanhemmalla ois hirmu kivaa? Että sen puoli tuntia odottais että äitikin pääsee mukaan.
Mun on tositosi vaikee ymmärtää, että miten nii miehelle tämä ei ole tullut mieleenkään

Unohtui lisätä tuonne väliin, että vaikka miestä ei sinänsä ole kiinnostanut, nii silti on nauttinut kaikista jutuista.
Esim se kylvetys. En kylvettänyt itekseni, vaan odotin että mies tulee kotia ja saa kylvettää. Ja niin vaan se on rakas muisto, josta katsellaan lapsen kanssa kuvia..
Sama tän pyöräilyn kanssa, odotin, koska tiesin miehen tykkäävän, niin kuin olikin tykännyt. Hirmu kivaa heillä oli ollut.
Eikö oikeasti kenellekään muulle ihmiselle tule mieleen, että olis kiva että toisellakin vanhemmalla ois hirmu kivaa? Että sen puoli tuntia odottais että äitikin pääsee mukaan.
Mun on tositosi vaikee ymmärtää, että miten nii miehelle tämä ei ole tullut mieleenkään

Voi taivas sentään. Yhtälailla muisto olisi ollut rakas, vaikka mies olisi ollut kylvettämässä lasta toisella kerralla tai lähtenyt mukaan pyöräreissulle kolmannella kerralla. Ei meillä kukaan enää muista, eikä sillä ole mitään merkitystä, kuinka mones kerta on ollut, kun vanhoja valokuvia katsellaan. Mukava niitä on kuitenkin katsella ja muistella.

Tuolla tyylillä pilaat vain parisuhteenne ja tuhoat perheenne. Miestäsi tuollainen hiillostaminen alkaa ahdistamaan. Et voi pakottaa toista ajattelemaan, kuten sinä. Toivottavasti olet trolli tai ehjä perheenne tulee pian olemaan historiaa, jos jatkat tuota rataa.

Kuulostaa ainoan lapsen ongelmalta. Jos lapsi olisi liuta, niin tuossa ei olisi minkäänlaista ongelmaa.

Mun mielestä riittää hyvin, että on kysynyt toista mukaan. Jos toinen ei lähde, niin hän ei koe, että tilanne olisi jotenkin erikoinen.

Voi lapsi parka. Ja sä ap katto peiliin, sulle äitiys taitaa olla vaan joku oman egon boostaus juttu. Kukkaan täyspäinen vanhempi ei kisaa vanhemmuuden meriiteistä vaan nauttii puhtaasti siitä että lapsella on kivaa ja hyvämolla. Olkoon sitten kenen kanssa hyvänsä

olet ap todella itsekeskeinen ihminen ja äiti. Toivottavasti märän rötin lätkäisy naamaan auttaa sut vihdoin tajuamaan tuon etkä pilaa lapsesi elämää tuolla idiotismilla.

Kyllä mua kiinnostaa ajatella myös muita ja isää. Mutta en todellakaan odota päiviä pojan pyörä kaapissa, koska miestä sattuu kiinnostamaan pojan ensimmäinen pyöräilykerta. Ja kuten itsekin varmaan tajuat, ei mies ajattele sua ottaa mukaan josäten miksi itse aina odotat ja ajattelet miestäsi.

Ei v... mitä muijia. Kaukana on lapsen etu, kaikki perustuujohkin minä-minulle maailmaa. Ja sitten yksinkertaisista asioista saadaan näin vaikeita. Se on Potku pyörä -turhake.. siinä mitään maata mullistavaa kokemysta. Ihan yhtä innoissaan ton ikänen on vaikka metsäretkestä. Jos missasit nyt turhakeen käyttöön oton kun LAPSELLE tärkeä henkilö eli isä teki sen niin vie se mukula metsään...

ja tässä vinkki. Laatikaa ihmeessä excel taulukko lapsen kanssa koetuista elämyksistä ettei vaan käyniinettä jompi kumpi saa niitä enemmän. Tai vielä parempi. KASVAKAA Aikuisiksi ennen kuin lisäännytte.