Sanotte mitä sanotte mutta,,,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Afrikannorsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tämä olis jotain Murviedroa, ei mitään kovin herkkua mutta menee. Kauheeta tappelua ja mies lähti snoukka messuille josta juuri ilmoitteli ostaneensa jotain laskettelu huttua vajaalla 1500! mä olen työttömänä ja huolissani luonnollisestikkin rahasta. Saan tosin ansiosidonnaista ihan kivasti mutta kuitenkin,,,ei kuulema ole mun työttömyys miehen ongelma ja ei saa estää hänen harrastuksia ja omien rahojen käyttöä,,,,joo-o

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Muista että laitat tilinne erilleen jos eivät jo ole.
Mä en oikeasti voi käsittää perheitä joissa toinen pistää rahat haisemaan vaikkei olisi varaa.

Meiilä on nyt vajaan vuoden ollu eri tilit koska mies käytti jo sillon kamalasti rahaa itseensä. Tuntuu että nyt kun on eri tilit polttelee omat rahat taivaan tuuliin ja odottaa että minä hoidan automatic kaikki ruoka yms kulut. Toki maksan puolet yhteisitä laskuista ja oikeastaan kaikki laskut jotka koskee lapsia, mm. isompien kännylaskut, koulukuvat, tarhakuvat, vaate ostot. Ehdotti että otetaan kauppaan tili joka sit maksetaan puoliksi, ei muuten käy. Mies ostaa aina kalliita juustoja ja valmisjuttuja, kalliita lihoja yms. sillä ei ole mitään tolkkua noissa asioissa kun se ei laita ruokaa itse. Miksi mun pitäs maksaa sen kalliit ruokaostokset kun itse ostan halpoja juttuja ja teen leivätkin itse kun tulee halvemmaksi.

Yhteistyössä