Sara ja Roope ovat eronneet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Sara Sieppi paljastaa blogissaan: erosi Roope Salmisesta - ”Tässä kohtaa lähteminen oli ainoa oikea ratkaisu!”
17.9.2018 12:59

Ex-missi Sara Sieppi paljastaa Idealistan blogissaan eronneensa muusikko-näyttelijä Roope Salmisesta.

Sara kirjoittaa, ettei osannut kuvitellakaan, millainen seikkailu hänen elämässään alkoi, kun hän suostui Roopen kanssa treffeille kolme vuotta sitten. Nyt heidän suhteensa on tullut tiensä päähän.

Kun arvot eivät kohtaa, on parisuhdetta mahdotonta ylläpitää, Sara kirjoittaa.

Hän ei avaa eron syitä sen enempää, mutta hänen viestinsä on selvä: muita vaihtoehtoja ei ollut.

Joskus on vaan pakko luovuttaa ja tässä kohtaa lähteminen oli ainoa oikea ratkaisu.
https://www.seiska.fi/Uutiset/Sara-...-Salmisesta-Tassa-kohtaa-lahteminen-oli-ainoa

Nainen saa vierasta miestä läpi elämän. Riittää että missä tahansa baarissa tokaisee tai edes kuiskaa kyynärtaipeeseensa haluavansa harrastaa seksiä.

Mies ei saa. Mies saa pelehtiä tyttöjen pedeissä vain ollessaan rikas tai kuuluisa. Roopen aika käy vähiin, joten mitä sitä samaa puuta höyläämään. Nyt on Roopella se aika, että jos hän meinaa irstailla nuorten nätien flikojen kans.

Nainen saa vierasta miestä läpi elämän. Riittää että missä tahansa baarissa tokaisee tai edes kuiskaa kyynärtaipeeseensa haluavansa harrastaa seksiä.

Mies ei saa. Mies saa pelehtiä tyttöjen pedeissä vain ollessaan rikas tai kuuluisa. Roopen aika käy vähiin, joten mitä sitä samaa puuta höyläämään. Nyt on Roopella se aika, että jos hän meinaa irstailla nuorten nätien flikojen kans.
niimpä, Roopen tilanteessa olis mielenköyhyyttä tyytyä yhteen naiseen

En tajua tuota yksityisten asioiden ruotimista julkisesti. Ihme insta-tilityksiä "ihanaa oli, nyt se on loppu, erilaiset arvot meillä, päläpälä".

Mistä tuo tarve kumpuaa?
- kilpaillaan siitä, kumpi saa enemmän säälipisteitä?
- pyritään kuittailemaan toiselle/tekemään kaikille selväksi, kuka oli syypää eroon?
- halutaan heti ilmottautua parisuhdemarkkinoille?

... vai mikä???

• Tykkää
Reactions: AivanSama
En tajua tuota yksityisten asioiden ruotimista julkisesti. Ihme insta-tilityksiä "ihanaa oli, nyt se on loppu, erilaiset arvot meillä, päläpälä".

Mistä tuo tarve kumpuaa?
- kilpaillaan siitä, kumpi saa enemmän säälipisteitä?
- pyritään kuittailemaan toiselle/tekemään kaikille selväksi, kuka oli syypää eroon?
- halutaan heti ilmottautua parisuhdemarkkinoille?

... vai mikä???

Samaa ihmetten...

"Pepe on niin ihana, kiltti ja mahtava henkilö. Yhteinen taipaleemme on ollut aivan mahtavan opettavainen matka. Olemme äärimmäisen kiitollisia toisillemme ja arvostamme toisiamme syvästi maailmaan ääriin asti"

oikeasti se menee näin:

"Pepe on itsekeskeinen narsistinen kusipää (kuten minäkin). Yhteinen taipaleemme on ollut pelkkää alamäkeä ja pettymystä. Vihaamme toisiamme ja siksipä löin häntä korkokengällä otsaan."

Joo, niin kuin tuo siepin teksti:

Tätä kaikkea oon hautonut jo niin pitkään, (roopen pärstä vituttanut jo kuukausitolkulla, aina siitä saakka kun yllätin sen käsi toisen emännän tisseillä) mutta silti sen ääneen sanominen pelotti mua paljon (viime viikolle oli vielä sovittu yhteinen keikka, ei ollut varaa menettää rahoja, joten piti hiljaa kärsiä). Niin kliseistä kuin se onkaan, mutta kaikki kokemukset opettaa ja toivottavasti jatkan tästä eteenpäin vahvempana kuin koskaan. (Opin, etten enää ikinä ota ukkoa, joka on vielä pahempi julkisuustyrkky kuin minä) Se vie varmasti aikaa, mutta toivon, että suljetut ovet avaavat jotain uusia. Näin elämällä on tapana tehdä,(uusi ukko on jo plakkarissa, mutta odotellaan muutama viikko ennen kun esitellään seiskassa, ettei itse vaikuta pahikselta).

Tätä kaikkea oon hautonut jo niin pitkään, (roopen pärstä vituttanut jo kuukausitolkulla, aina siitä saakka kun yllätin sen käsi toisen emännän tisseillä) mutta silti sen ääneen sanominen pelotti mua paljon (viime viikolle oli vielä sovittu yhteinen keikka, ei ollut varaa menettää rahoja, joten piti hiljaa kärsiä). Niin kliseistä kuin se onkaan, mutta kaikki kokemukset opettaa ja toivottavasti jatkan tästä eteenpäin vahvempana kuin koskaan. (Opin, etten enää ikinä ota ukkoa, joka on vielä pahempi julkisuustyrkky kuin minä) Se vie varmasti aikaa, mutta toivon, että suljetut ovet avaavat jotain uusia. Näin elämällä on tapana tehdä,(uusi ukko on jo plakkarissa, mutta odotellaan muutama viikko ennen kun esitellään seiskassa, ettei itse vaikuta pahikselta).
Tää oli hyvä! (y):ROFLMAO:

Se on just näin!!!

Tää varmasti oli uutisoinnin arvoinen tieto.

(vaikka mulla ei ole edes aavistusta siitä, keitä kyseiset henkilöt ovat)

Sen sijaan kukaan ei oo hoksannut nostaa tänne uutista ennallistettujen soiden fosforipäästöistä ja ne kyllä varmasti vaikuttavat jokaikisen suomalaisen elämään enemmän kuin kyseinen ekspari.

---
Sen sijaan kukaan ei oo hoksannut nostaa tänne uutista ennallistettujen soiden fosforipäästöistä ja ne kyllä varmasti vaikuttavat jokaikisen suomalaisen elämään enemmän kuin kyseinen ekspari.

Jaa-a, miten uudelleen padottu suo aiheuttaa lisää päästöjä, siellähän ne mömmöt pysyy seisovassa hetteikössä! Jos ei ole hurjia sateita.

Lue sivun 8 alkuosa (ei voinut kopioida)

Fosforikuorman alentaminen:

https://www.doria.fi/bitstream/handle/10024/69357/nbnfi-fe201103301405.pdf?sequence=3

ps avohakkuut ne vasta aiheuttaa elohopeapäästöjä!!!

https://www.sll.fi/keski-suomi/luonto/vedet/lausunto-vhskysymykset2016-2021

Jaa-a, miten uudelleen padottu suo aiheuttaa lisää päästöjä, siellähän ne mömmöt pysyy seisovassa hetteikössä! Jos ei ole hurjia sateita.

Lue sivun 8 alkuosa (ei voinut kopioida)

Fosforikuorman alentaminen:

https://www.doria.fi/bitstream/handle/10024/69357/nbnfi-fe201103301405.pdf?sequence=3

ps avohakkuut ne vasta aiheuttaa elohopeapäästöjä!!!

https://www.sll.fi/keski-suomi/luonto/vedet/lausunto-vhskysymykset2016-2021

https://www.maaseuduntulevaisuus.fi...saa*&utm_content=u-2867117-57512668-1652358-1

Yhteistyössä