Alkuperäinen kirjoittaja haloo:no jos muija on -77 ja oma poika on -75 niin on siinä jotain mätää!
Niin kuin mitä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja haloo:no jos muija on -77 ja oma poika on -75 niin on siinä jotain mätää!
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Alkuperäinen kirjoittaja haloo:no jos muija on -77 ja oma poika on -75 niin on siinä jotain mätää!
Niin kuin mitä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hui. Mua pari vuotta vanhempi toi Jenni. En ikinä milloinkaan voisi mennä naimisiin 60v miehen kanssa!
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hui. Mua pari vuotta vanhempi toi Jenni. En ikinä milloinkaan voisi mennä naimisiin 60v miehen kanssa!
Eihän noin voi sanoa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hui. Mua pari vuotta vanhempi toi Jenni. En ikinä milloinkaan voisi mennä naimisiin 60v miehen kanssa!
Eihän noin voi sanoa.
Ai kuin niin ei voi?
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Tuleekohan pian lapsia![]()
Ja miten sitten sujuu pressanvaalit / presidenttiys pikkulasten isiltä? Mikä kärsii? Ehkä?