Sauli Niinistö menee tänään naimisiin 29 vuotta nuoremman naisen kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tuntuu hurjalta tuo ikäero, mutta jos se ei tuota pariskuntaa haittaa, niin ei pitäis haitata muitakaan. Toivotan heille hyvää avioliittoa ja muutamia muksuja siihen kaupanpäälle.
Minkäsikäinen se Lipponen oli, kun meni Päivinsä kanssa avioon?!?

Ehkäpä Saulista tulee vielä kuusikymppisenä tuore isäpappa, kumpikohan ensin uusi vauva vai lapsenlapsi? Onnea Saulille, vaikka tuskin se tätä lukeekaan :D(tai mistä tietää jos vauva on jo tulossa ja haluaa vähä vetreyttää muistiaan) ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hui. Mua pari vuotta vanhempi toi Jenni. En ikinä milloinkaan voisi mennä naimisiin 60v miehen kanssa!

Eihän noin voi sanoa.

Ai kuin niin ei voi?

Mäkin olen joskus ajatellut etten ikinä halua lapsia, ja että mua 15 vuotta vanhempi mies olisi mulle liian vanha. Ja tuskin olen ainoa, joka on elämänsä aikana törmännyt yllätyksiin. Mutta sä et vissiin vielä ole.

Miksi päivitellä toisten ikäeroa, ei kai rakkaus ikää katso. Vai ootteko te sellaisia, jotka laskelmoivat tarkkaan iät ja kaiken ennen kuin voi edes kuvitella ihastuvansa ja rakastuvansa?

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Tuleekohan pian lapsia :whistle:
Ja miten sitten sujuu pressanvaalit / presidenttiys pikkulasten isiltä? Mikä kärsii? Ehkä?

Miten te oletatte, että kaikki naiset haluaa heti lapsia kun menee naimisiin... tai miehet...

Onnea heille kovasti.
Saulilla on kaksi lasta edellisestä liitostaan vuosina 1975&1980 syntyneet pojat,toinen pojista meni juuri vihille ja isä perässä,onnea vaan tulevalle presidenttiparille!

Onnea vaan tuoreelle avioparille. :flower:

Mun on kuitenkin kamalan vaikea ymmärtää 29 vuotta vanhempaan ihastumista. Ite morsmaikun ikäsenä en tosiaan tunne minkäänlaista vetoa isääni vanhempiin miehiin :|