saunalahti nettitikku

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "NauravaMuuli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä on. Asennuksesta en tiedä,mies sen hoiti. Toimii vaihtelevasti,päiväsaikaan yleensä paremmin kun illalla. En tiedä johtuuko jotenkin siitä että "linjat" on iltaisin kuormitetumpia kun päivällä tjtn.

Kannattaa varmaan nettitikkua miettiessä varmistaa asiakaspalvelusta oman alueesi saatavuus. Nettitikku toimii puhelinverkossa, joten on siksi huomattavasti epävakaampi ja ruuhkalle alttiimpi, kuin kiinteä kaista.

Meillä saunalahden tikku tuli kiinteän laajakaistan mukana. Toimii 0,5 megan nopeudella jopa mökillämme! Mutta en silti välttämättä koko netin käyttöäni tikun varaan luottaisi.

Meillä tuli se varsinaiseen liittymään kaupan päälle, oon käyttänyt vaan reissussa tai jos yhteys on ollut poikki jostain syystä. Ihan hyvin on toiminut, helppo asentaa. Meidän tikku on pari vuotta vanha, ja uusimmassa koneessa on Windows 7, eikä se ole siinä toiminut, mutta ei olla jaksettu hakea niitä asetuksia Saunalahden sivuilta. Pitäis vissiin selvitä sellasella. Vistassa on toiminut hyvin. Tosin jos nyt hankkii uuden tikun niin luulisi toimivan heti seiskallakin.

[QUOTE="jeps";23829266]Minulla on toiminut paremmin kuin elisan.Helppo on asentaa.Tikku koneesee ja seuraa ohejita.[/QUOTE

ihan paras kommentti :D Olen jo kauan myynyt saunalahtea ja parhaita asiakkaitahan on juuri nämä jotka tulevat kertomaan vaihtaneensa elisan saunalahteen ja heti alkoi toimimaan paremmin. Jännä siinä on se että saunalahti toimii elisan verkossa joten mainittavaa eroa ei näillä kahdella ole.

Vinkki: Jos teillä on kännykkäliittymässä datapaketti, nykyisissä laadukkaissa (lue: ei Nokian) puhelimissa on mahdollisuus käyttää puhelinta wifi-pisteenä. Jolloin siis läppärille ei erillistä nettitikkua tarvitse ollenkaan, kunhan täppää wifin päälle puhelimesta ja yhdistää läppärillä siihen. Nopeus nyt on tietenkin sama kuin puhelimen datapaketissa. Mutta jos tarkoitus on lukea lähinnä sähköpostia, selailla nettiä yms., homma toiminee.

[QUOTE="hehe";23829306][QUOTE="jeps";23829266]Minulla on toiminut paremmin kuin elisan.Helppo on asentaa.Tikku koneesee ja seuraa ohejita.[/QUOTE

ihan paras kommentti :D Olen jo kauan myynyt saunalahtea ja parhaita asiakkaitahan on juuri nämä jotka tulevat kertomaan vaihtaneensa elisan saunalahteen ja heti alkoi toimimaan paremmin. Jännä siinä on se että saunalahti toimii elisan verkossa joten mainittavaa eroa ei näillä kahdella ole.[/QUOTE]

meillä oli elisan laajakaista ja nyt saunalahden nettitikku ja oikeasti toimii paremmin. mutta toki laajakaista ja nettitikku on muutenkin ihan eri asia? luulisin..? :)

Mutta meillä siis saunalahden nettitikku ja moitittavaa en löydä. asutaan nurmijärven kirkonkylässä.

Yhteistyössä