Katsotaan tenavien kanssa boxilta hauskoja kotivideoita, ja siinä jossain vaiheessa se Sampo esittelee sen skootterin... poika tuossa sanoi näin: Vivi kotta ito, ajaa brumm brumm
Ja ikää 4½v
kiva 10v tiedossa :xmas:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:juu juu ne vinkuu niitä mopojansa sen 10 vuotta, ja sitte ku ne sen saa, ne on onnellisia noin puolivuotta. sit pitää saada kevari, auto ja lasikuituvene. sitte meneeki rauhallisesti pari vuotta kunnes tulee kaksvitoskriisi ja pitää saada takasi se kevari (eli säästäkää ne aina!)
sit kolmenkympin kriisi....![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Että olette positiivisia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja MS-J:Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:juu juu ne vinkuu niitä mopojansa sen 10 vuotta, ja sitte ku ne sen saa, ne on onnellisia noin puolivuotta. sit pitää saada kevari, auto ja lasikuituvene. sitte meneeki rauhallisesti pari vuotta kunnes tulee kaksvitoskriisi ja pitää saada takasi se kevari (eli säästäkää ne aina!)
Juuri näin.... auto on odottamassa mutta kuullostaa että sekään ei enää kelpaa vaan pitää saada parempi..
Alkuperäinen kirjoittaja MS-J:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Että olette positiivisia![]()
Kyllä musta on kiva kattoa kun pojat rällää, just tehtiin pihalle rata että pääsee talvellakin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Alkuperäinen kirjoittaja MS-J:Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:juu juu ne vinkuu niitä mopojansa sen 10 vuotta, ja sitte ku ne sen saa, ne on onnellisia noin puolivuotta. sit pitää saada kevari, auto ja lasikuituvene. sitte meneeki rauhallisesti pari vuotta kunnes tulee kaksvitoskriisi ja pitää saada takasi se kevari (eli säästäkää ne aina!)
Juuri näin.... auto on odottamassa mutta kuullostaa että sekään ei enää kelpaa vaan pitää saada parempi..
Pojilla ikuisesti poikien lelut...hinta vaan kasvaa vuosien myötä :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:toivo vaan ettei käy niinku mun isäpuolelle ku se täytti 35![]()
Ei tahto tietää...eiku...Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Alkuperäinen kirjoittaja MS-J:Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:juu juu ne vinkuu niitä mopojansa sen 10 vuotta, ja sitte ku ne sen saa, ne on onnellisia noin puolivuotta. sit pitää saada kevari, auto ja lasikuituvene. sitte meneeki rauhallisesti pari vuotta kunnes tulee kaksvitoskriisi ja pitää saada takasi se kevari (eli säästäkää ne aina!)
näinähn se menee
toivo vaan ettei käy niinku mun isäpuolelle ku se täytti 35![]()
Alkuperäinen kirjoittaja miksi:Miksi noin huonosti puhuu 4,5vee?
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:![]()
Katsotaan tenavien kanssa boxilta hauskoja kotivideoita, ja siinä jossain vaiheessa se Sampo esittelee sen skootterin... poika tuossa sanoi näin: Vivi kotta ito, ajaa brumm brumm*suomennos; Vili kohta iso, sitten ajaa mopolla*
Ja ikää 4½vjoko se NYT JO alkaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:![]()
Katsotaan tenavien kanssa boxilta hauskoja kotivideoita, ja siinä jossain vaiheessa se Sampo esittelee sen skootterin... poika tuossa sanoi näin: Vivi kotta ito, ajaa brumm brumm*suomennos; Vili kohta iso, sitten ajaa mopolla*
Ja ikää 4½vjoko se NYT JO alkaa?
Mun on pakko ihmetellä off topic, että puhuuko sun 4,5v ihan normaalisti? Kun tuo lause kuulosti enemmän 2-v jutulta? Sorry nyt näin suora kysymys...
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Keskivaikea dysfasia ja dyspraxia
Sori, olisi pitänyt mainita alussa
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Keskivaikea dysfasia ja dyspraxia
Sori, olisi pitänyt mainita alussa
No ei olisi tarvinnut, harva sitä näkyi kysyvän. Sori mun suorat kysymykset :/
Alkuperäinen kirjoittaja MS-J:Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:toivo vaan ettei käy niinku mun isäpuolelle ku se täytti 35![]()
Eli kuinka, jännityksellä odotan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:Alkuperäinen kirjoittaja MS-J:Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:toivo vaan ettei käy niinku mun isäpuolelle ku se täytti 35![]()
se osti 20 flipperiä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:Alkuperäinen kirjoittaja MS-J:Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:toivo vaan ettei käy niinku mun isäpuolelle ku se täytti 35![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Alkuperäinen kirjoittaja MS-J:Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:juu juu ne vinkuu niitä mopojansa sen 10 vuotta, ja sitte ku ne sen saa, ne on onnellisia noin puolivuotta. sit pitää saada kevari, auto ja lasikuituvene. sitte meneeki rauhallisesti pari vuotta kunnes tulee kaksvitoskriisi ja pitää saada takasi se kevari (eli säästäkää ne aina!)
näinähn se menee
toivo vaan ettei käy niinku mun isäpuolelle ku se täytti 35![]()