Se iänikuinen vessanrengas.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aamuäree
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
:laugh:
Ihan samaan johtopäätökseen olen tullut. Mä olen aina ollut kiitollinen siitä, että mun mies muistaa laskea renkaan. Se on vaan aina niin helvetillinen pettymys, kun rupeaa pesemään pönttöä ja renkaan alta paljastuu miehen laiskuus.
Miesten pissaustavassa ja WC-pönttöjen designissa on paha yhteensopimattomuusongelma. Joko miesten on opeteltava pissaamaan istualtaan, tai sitten heille on kehitettävä aivan uusi pisuaarisysteemi, jonka voi toteuttaa kotitalouksissa. Esim. jonkinlainen letkujärjestelmä. Helpointa kyllä olis, jos miehet yksinkertaisesti oppisivat pyyhkimään ne roiskeensa siitä posliinirenkaalta. ONKO SE LIIKAA VAADITTU, HÄH?

asun neljän miespuolisen kanssa.

me rakennettin talo.
mulla on siellä oma vessa. sallittu vain prinsessapissoille.
:xmas:

ihkuuuu, prinsessapissoja
princess-smiley.gif
:laugh: :heart:

Meillä se on kyllä mies joka pesee vessan, mä en ees osaa. :) Eli pissatkoot mun puolesta reunoille niin paljon kuin lystää :D Miks ihmeessä se olis automaattisestinaisen työ vessa siivota?

Mä taas olen yrittäny ajaa meille kompromissia eli koko kansi kiinni kun siellä ei asioida, ihan siksikin kun muuten siellä on yks pölhökustaa juomassa :x

Meillä on kaks pölhökustaata välittömästi lipittämässä "raikasta" vettä pytystä ja uittamassa tassujaan siellä, jos kansi jää auki. Toinen myös kokeili pentuna vessanpytyssä uimista ja siinä olis oikeesti voinut käydä huonosti. Siispä kansi AINA kiinni :D

Meillä kyllä mieskin onneksi siivoaa vessaa yhtä paljon kun minäkin, yleensä vuorotellen hoidetaan noi siivoukset. Ja parasta onkin sen osallistua, kun se tuntuu olevan se, joka sitä enempi sotkee.

mä en tajuu miksei laiteta kansi alas jos käy vessassa, olipa sitten mies tai nainen. tavaroita saattaa tippua sinne ja muutenkin näyttää ällöltä. sen takia siinä on kansi, että sen voi laittaa kiinni. |O :kieh:

Meillä mies ja 10v hoitaa asiansa ihan siististi, mutta tuo 6v lorottelee mihin sattuu (enkä ihmettele, kun kattelee millä tyylillä sen tekee). Mä olen yrittäny opettaa että nostaa sen renkaan edes, koska ei siihen kusitippojen päällekkään ole kiva istua. Mutta koska oppi menee näköjään hyvin hitaasti perille, niin olen sitten opettanut meillä usein käyvät tutut siihen, että lavuaarin alakaapissa on pesuaine, millä pöntön rengas kannattaa pesasta ennen istumista :D.
Ja meillä myös pöntön kansi olis pidettävä kiinni, koska noita pölhöjä on 3, jotka tykkää juoda pöntöstä, mutta koska olettavat myös vessapaperin olevan raapimispuu, niin paras pitää vessan ovi suosiolla kiinni.

Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;23441501:
mä en tajuu miksei laiteta kansi alas jos käy vessassa, olipa sitten mies tai nainen. tavaroita saattaa tippua sinne ja muutenkin näyttää ällöltä. sen takia siinä on kansi, että sen voi laittaa kiinni. |O :kieh:

No PEESI! Ja ap puhuu asiaa.

Onhan se aivan käsittämättömän vaikeaa laittaa se rengas alas kun menee kuselle. Eiköhän kyse ole taas naisten iänikuisesta ruikuttamisesta joka ei lopu ikinä.

Uusimmat

Yhteistyössä