Se ois sitten kevät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HopeaToffee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

HopeaToffee

Tunnettu jäsen
04.08.2012
21 340
6 402
113
Lumimyräkän jälkeen paistaa aurinko. Kevättä kohti mennään. Kohta on Pääsiäinen, kivaa! Hyvää ruokaa, suklaamunia, koristeita ja kukkia. Talvilomakin on vielä pitämättä eli näitä odotellessa. Vähän sama fiilis kuin joulua odotellessa.

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Niin on, ihanaa. :)
Just tänään miehen kanssa mietittiin että mikä on paras hetki keväästä. Miehelle se on aurinkoiset, pölyiset kadut. Mulle parhaita on huhtikuiset kevätillat, silloin mun jalassa vipattaa, mieli on kaihoinen ja romanttinen.

Hitto tässä on kuukausi aikaa lumipeitteen kasvaa ja pakkasen paukkua kolmessakympissä.
Mulle kevät on sit kun alkaa näkyä sitä kuivaa katua, pölyäkin joo, noin vappuna saattaa jo hymyilyttää.

Mä olen varmaan ainut laatuaan,mutta nautin talvesta ja pimeästä.Olen siis pimeä ihminen? :D

Yksi syy on,että kammoan masennukseen asti ampiaisia,en osaa nauttia kesästä :(

Niin on, ihanaa. :)
Just tänään miehen kanssa mietittiin että mikä on paras hetki keväästä. Miehelle se on aurinkoiset, pölyiset kadut. Mulle parhaita on huhtikuiset kevätillat, silloin mun jalassa vipattaa, mieli on kaihoinen ja romanttinen.
Mun aiti tapas sanoa , etta kun katajat polisee niin tytot ovat kiimassa, se aika lienee joskus huhti- toukokuun vaihteessa.

(En koskaan kysynyt miksi han niin sanoi)

Yhteistyössä